coinex
otetmarket
propification.com

ردمی 12C به‌روزرسانی ماه اوت HyperOS را دریافت کرد

به‌روزرسانی ماه اوت HyperOS به ردمی 12C می‌رسد. آپدیت جدید بهبودهای قابل توجهی را با خود به همراه دارد اما فعلا مختص رام گلوبال است.

این گوشی هوشمند شیائومی به دلیل مقرون‌به‌صرفه بودنش در میان کاربران محبوب شده و از تراشه مدیاتک هلیو G85 قدرت می‌گیرد. شیائومی اکنون به‌روزرسانی ماه اوت HyperOS را برای ردمی 12C منتشر کرده تا سریع‌تر، پایدارتر و روان‌تر کار کند. انتظار می‌رود طی چند روز آینده این آپدیت در مناطق بیشتری عرضه شود.


بیشتر بخوانید:


به‌روزرسانی ماه اوت HyperOS برای ردمی 12C

ردمی 12C با رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 راه اندازی شد و آخرین آپدیت HyperOS مبتنی بر اندروید 14 را دریافت کرد. شیائومی مرتبا وصله‌های امنیتی جدیدی را برای این گوشی هوشمند منتشر می‌کند.

به‌روزرسانی ماه اوت HyperOS 2024 با شماره مدل OS1.0.6.0.UCVMIXM عرضه شده و وظیفه دارد امنیت و ثبات سیستم را بهبود بخشیده تا کاربران تجربه بهتری داشته باشند.

به‌روزرسانی ماه اوت HyperOS 393 مگابایت حجم دارد و فعلا برای کاربران آزمایشی در دسترس قرار گرفته است.

به هرحال انتظار می‌رود به‌روزرسانی ماه اوت HyperOS تا چند وقت آینده در اختیار گوشی‌های دیگری هم قرار بگیرد پس اگر آن را دریافت نکرده‌اید،نگران نباشید.

براساس گزارش‌های منتشر شده، شیائومی به زودی به‌روزرسانی امنیتی اوت 2024 را برای مدل‌های خاص شیائومی، ردمی و POCO عرضه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ردمی12C چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر