coinex
otetmarket
propification.com

طرح فروش فوق العاده دنا پلاس اتوماتیک مرداد 1403 [+ شرایط و قیمت]

ایران خودرو، طرح فروش فوق العاده دنا پلاس اتوماتیک مرداد 1403 را اعلام کرد. ایران خودرو جدای از این طرح، طرح پیش‌ فروش دنا پلاس را نیز فعال کرده است.

تخصیص خودرو در سامانه یکپارچه هنوز تمام نشده و خودروسازان بخشی از خودروهای ثبت‌نام شده قبلاً را هنوز به مشتریان تحویل نداده‌اند. ایران خودرو یکی از همین خودروسازان hsj که به تازگی طرح فروش محصولاتش را خارج از سامانه یکپارچه آغاز و متقاضیان در وضعیت ثبت‌نام قرار دارند. این شرکت در جدیدترین طرح فروش، طرح فروش فوق العاده دنا پلاس اتوماتیک مرداد 1403 را ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه که در اولویت پاییز 1403 قرار دارند را آغاز کرده است. ضمناً در کنار طرح فروش فوق‌العاده، طرح پیش‌فروش دنا پلاس اتوماتیک نیز فعال شده است.


بیشتر بخوانید:


طرح فروش فوق العاده دنا پلاس اتوماتیک مرداد 1403

ایران خودرو با ارسال بخشنامه‌ای به اطلاع نمایندگی‌های مجاز فروش و متقاضیان دنا پلاس در سامانه یکپارچه با اولویت پاییز 1403 رساند که امکان واریز وجه به تعداد محدود برای این افراد مهیا شده است.

متقاضیان تنها 10 روز یا تا تکمیل ظرفیت مهلت دارند تا با مراجعه به سایت فروش محصولات ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ تکمیل وجه کرده تا ثبت‌نام نهایی و در لیست تحویل‌گیرندگان نهایی قرار گیرند. لازم به ذکر است که متقاضیان پس از دریافت پیامک واریز وجه باید به سایت مراجعه کنند و تا قبل از دریافت پیامک، این امکان برای شما وجود نخواهد داشت.

قیمت دنا پلاس اتوماتیک در بهای کارخانه 701 میلیاردو 460 میلیون تومان است که برای طرح فروش فوق‌العاده به صورت کامل پرداخت شده و در طرح پیش‌فروش مبلغ 350 میلیون تومان به عنوان پیش‌پرداخت به حساب فروشنده واریز می‎شود.

موعد تحویل دنا پلاس اتوماتیک در طرح فوق‌العاده 90 روزه و در طرح پیش‌فروش اسفند 1403 اعلام شده است.

طرح فروش فوق العاده دنا پلاس اتوماتیک مرداد 1403

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر