coinex
otetmarket
propification.com

فروش فوری و نقدی نیسان آبی [+ شرایط و قیمت]

سایپا طرح فروش فوری و نقدی نیسان آبی را اعلام کرد. در این طرح نسخه تک سوز کامیونت نیسان بدون محدودیت برای فروش عرضه شده است.

می‌دانیم که سایپا تولید خودروهای باری خود را به شرکت زامیاد به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های خود می‌سپارد. این شرکت در جدیدترین طرح فروش محصولات خود، شرایط فروش فوری و نقدی نیسان آبی را اعلام کرده است.

ثبت‌نام در این طرح نیاز به مراجعه خضوری به نمایندگی‌های مجاز فروش سایپا ندارد؛ بلکه مشتریان فقط می‌بایست از طریق سایت فروش محصولات سایپا اقدام کنند. ضمناً برای ثبت‌نام در این طرح هیچ محدودیتی ذکر نشده؛ فقط تنها موردی که با آن باید توحه داشته باشید، مهلت ثبت‌نام است. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشبد.


بیشتر بخوانید:


فروش فوری و نقدی نیسان آبی با شرایط ویژه

سایپا بنا دارد در راستای تنظیم بازار و پاسخ به نیاز مشتری و همچنین عرضه محصولاتش به بازار، فروش انواع مدل‌های کامیونت نیسان آبی تک‌سوز را از روز چهارشنبه، 31 مرداد 1403 رأس ساعت 10 صبح آغاز کند. همانطور که بالا گفتیم، ثبت نام در طرح فروش نیسان تک سوز فقط به صورت اینترنتی و از سایت فروش محصولات سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com/ انجام می‌گیرد و هیچ سایت یا روش دیگر معرف نشده است.

زمان ثبت نام جدیدترین طرح فروش سایپا و زامیاد تا تکمیل ظرفیت است و زمان خاصی برای آن اعلام نشده است.

فروش فوری و نقدی نیسان آبی با شرایط ویژه

مانند قبل بازهم به متقاضیان توصیه می‌شود که قبل از آغاز ثبت‌نام در روز ذکر شده و پس از خواندن این مطلب، بلافاصیه به درگاه اینترنتی محصولات سایپا مراجعه کرده و اطلاعات خود را وارد کنید. چنانچه پیش‌تر در این سایت ثبت‌نام کرده، اطلاعات خود را ویرایش کنید تا در زمان ثبت‌نام به مشکلی برنخورید. ضمناً فعلاً بخشنامه فروش تکمیلی منتشر نشده که در صورت انتشار حتماً آن را در همین صفحه درج خواهیم کرد.

نظر شما درخصوص شرایط ثبت‌نام نیسان آبی چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر