coinex
otetmarket
propification.com

مشخصات موتو G45 فایوجی رسما فاش شد [+تاریخ عرضه و قیمت]

موتورولا چندی پیش اعلام کرد که قصد دارد موتو G45 فایوجی خود را 21 اوت در هند عرضه کند. تاکنون رندرها و برخی از ویژگی‌های این دستگاه مشخص شده اما امروز صفحه رسمی Flipkart جزئیات این دستگاه را به طور کامل فاش کرد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، موتو G45 فایوجی به صفحه نمایش 6.5 اینچی با نرخ نوسازی متغیر 120 هرتز که توسط گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود مجهز است.

این دستگاه از چیپست اسنپدراگون 6s نسل 3 قد‌رت گرفته که با حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ترکیب می‌شود. از ویژگی‌های دوربین این دستگاه می‌توان به سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی اشاره کرد.


بیشتر بخوانید:


مشخصات موتو G45 فایوجی

موتورولا وعده یک سال بروزرسانی سیستم عامل و 3 سال بروزرسانی امنیتی را برای موتو G45 فایوجی داده است. این تلفن از بلندگوهای استریو تنظیم شده توسط Dolby Atmos با قابی از جنس چرم مصنوعی بهره می‌برد و از آنجایی که موفق به دریافت گواهی IP52 شده در برابر آب مقاوم است.

امروز مشخص شد که این دستگاه دارای وضوح HD+ بوده و یک نسخه رم 4 گیگابایتی نیز دارد. همچنین مشخص شد که سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی آن با سنسور عمق 2 مگاپیکسلی جفت می‌شود، بک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هم در جلوی دستگاه قرار گرفته است. بعلاوه یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی انرژی این دستگاه را تامین کرده و با اندروید 14 عرضه می‌شود.

شایعات ادعا می‌کنند که موتو G45 فایوجی با قیمتی در حدود 15000 روپیه (178 دلار) به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره موتو G45 فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر