coinex
otetmarket
propification.com

با ابزار جدید Skip اپلیکیشن‌های iOS را به سادگی به اندروید بیاورید

ابزار جدید Skip یک ابزار به درد بخور و کاربردی است که به توسعه‌دهندگان پلتفرم iOS اجازه می‌دهد که اپلیکیشن‌های خود را به راحتی به پلتفرم اندروید انتقال دهند.

یکی از چالش‌های بزرگ در توسعه اپلیکیشن‌ها این است که به طور کلی باید نسخه‌های جداگانه‌ای برای هر دو سیستم‌عامل iOS و اندروید ساخته شود. البته چارچوب‌های چند پلتفرمی مانند React Native وجود دارند، اما معمولا تجربه‌ای نامطلوب در هر دو پلتفرم ارائه می‌دهند.

ابزار جدید Skip قصد دارد این مشکل را حل کند و به توسعه‌دهنگان فعلی اپلیکیشن‌های iOS اجازه می‌دهد تا با کمترین تلاش، یک اپلیکیشن اندرویدی بومی ایجاد کنند.


بیشتر بخوانید:


ابزار جدید Skip ؛ تجربه توسعه بومی اندروید برای توسعه‌دهندگان iOS

Skip بیش از یک سال در حالت بتا بوده، اما اکنون این چارچوب به‌طور گسترده برای استفاده توسعه‌دهندگان در دسترس است. در واقع، اگر یک توسعه‌دهنده مستقل (indie ) هستید، می‌توانید از این ابزار به‌طور کاملا رایگان استفاده کنید.

اگر از قبل توسعه‌دهنده اپلیکیشن‌های iOS هستید، Skip کدهای Swift و SwiftUI موجود شما را به Kotlin و Compose گردآوری می‌کند، به‌گونه‌ای که گویی این کدها به‌صورت بومی برای اندروید نوشته شده‌اند. کدهای iOS شما بدون تغییر باقی می‌مانند و همچنین می‌توانید همچنان از Xcode برای مدیریت هر دو پلتفرم در یک کدبیس یکپارچه استفاده کنید.

skip ابزاری برای انتقال راحت‌تر از پلتفرم iOS به اندروید

شما همچنین می‌توانید انتخاب کنید که کدام بخش از کدها را در هر دو پلتفرم به اشتراک بگذارید و کدام بخش را به‌طور جداگانه برای هر پلتفرم حفظ کنید. این ابزار همچنین به شما امکان می‌دهد از هر کتابخانه Swift/Objective-C برای iOS و هر کتابخانه Kotlin/Java برای اندروید استفاده کنید.

اگر یک توسعه‌دهنده iOS هستید و علاقه دارید اپلیکیشن خود را به اندروید بیاورید، ابزار جدید Skip را امتحان کنید!  این ابزار مطمئناً موانع موجود برای ایجاد اپلیکیشن‌های بومی اندروید برای توسعه‌دهندگان کوچک‌تر را کاهش خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر