coinex
otetmarket
propification.com

اوپو A3 5G بادوام و ارزان‌قیمت با صفحه نمایش صاف 120 هرتزی معرفی شد

اوپو A3 5G به عنوان گوشی مقرون‌به صرفه جدید اوپو وارد بازار هند شد. این دستگاه تنها چند روز پس از معرفی اوپو A3x وارد بازار شده است. از ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه می‌توان به قیمت مناسب، نمایشگر با نرخ نوسازی بالا و دوام زیاد اشاره کرد

این دستگاه علاوه بر دریافت گواهینامه نظامی MIL-STD 810H، گواهی حساسیت SplashProof را نیز کسب کرده که به شما اجازه می‌دهد از این گوشی هوشمند حتی با دست‌های خیس هم استفاده کنید.

کسب گواهینامه SGS Drop Resistance خیال شما را با دوام بودن اوپو A3 5G راحت می‌کند.


بیشتر بخوانید:


مشخصات اوپو A3 5G

اوپو A3 5G دارای یک صفحه نمایش LCD 6.67 اینچی بلند است که وضوح HD+، نرخ نو سازی 120 هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز و حداکثر روشنایی 1000 نیت را ارائه می‌دهد. نمایشگر این دستگاه دارای طیف رنگی 83 درصدی NTSC بوده و شیشه پاندا از آن محافظت می‌کند.

گوشی مقرون‌به صرفه اوپو از تراشه دایمنسیتی 6300 SoC قدرت گرفته که با 6 گیگابایت رم LPDDR4X و 120 گیگابایت حافظه eMMC 5.1 جفت شده است. کاربران می‌توانند رم و فضای ذخیره سازی را از طریق رم مجازی 6 گیگابایتی و اسلات کارت microSD افزایش دهند.

یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار یک سنسور پرتره 2 مگاپیکسلی مشخصات دوربین این گوشی را تکمیل می‌کند. یک دوربین 5 مگاپیکسلی هم در جلوی دستگاه قرار گرفته است.

اوپو A3 5G بادوام و مقرون به صرفه با صفحه نمایش صاف 120 هرتزی معرفی شد

یک باتری بزرگ 5100 میلی‌آمپر ساعتی انرژی اوپو A3 5G را تامین کرده که پشتیبانی از را یک شار سریع 45 واتی برعهده دارد.

این مدل روی پوسته سفارشی ColorOS 14 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 اجرا می‌شود. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه می‌توان به اسکنر اثر انگشت، جک 3.5 میلی متری هدفون، بلوتوث 5.3، دو سیم کارت، 5G و وای فای 5 اشاره کرد.

دو رنگ آبی اقیانوسی و قرمز سحابی برای انتخاب شده گرچه، تنها در یک پیکربندی ذخیره سازی 6 گیگابایتی با 128 گیگابایتی ارائه می‌شود.

این گوشی مقرون به صرفه با برچسب قیمت 15999 INR در حال حاضر در فروشگاه آنلاین هندی اوپو  موجود است. این شرکت حتی تخفیف فوری بانکی تا 10 درصد را برای تراکنش های کارت SBI، OneCard و Bank of Baroda ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر