coinex
otetmarket
propification.com

شرایط فروش ریسپکت 2 مرداد 1403 ؛ افزایش قیمت ریسکپت 2

شرایط فروش ریسپکت 2 مرداد 1403 توسط بهمن موتور اعلام شد. این طرح فقط به صورت نقدی و با موعد تحویل فوری است. ضمناً قیمت ریسکپت 2 افزایش داشته است.

بهمن موتور، شرایط فروش ریسپکت 2 مرداد 1403 را با ارسال بخشنامه‌ای جدید اعلام کرد. مطابق با این بخشنامه، طرح حاضر به صورت پیش‌تبت‌نام است؛ اما موعد تحویل آن به 2 ماه نمی‌کشد. قیمت ریسپکت 2 افزایش یافته و بهمن موتور گفته که قیمت براساس نرخ روز تعیین شده است.

متقاضیان باید توجه داشته باشند که محدودیت تخصیص برای سدان ریسپکت 2 وجود دارد؛ بطوریکه اگر تعداد ثبت‌نام‌کنندگان بیش از حدمجاز تخصیص شودT بهمن موتور برای انتخاب برنده مراحل قرعه‌کشی را آغاز خواهد کرد. با توحه به اینکه این خودرو همیشه خواهان زیادی داشته، احتمال می‌رود که روش قرعه‌کشی درنظر گرفته شود. جزئیات شرایط فروش را می‌توانید در ادامه مطلب بخوانید.


بیشتر بخوانید:


شرایط فروش ریسپکت 2 مرداد 1403

بهمن موتور با ارسال بخشنامه‌ای به اطلاع عاملیت‌های مجاز فروش محصولات خود رساند که امکان پیش ثبت‌نام یک دستگاه خودرو سدان ریسپکت 2 در قالب طرح عادی وجود دارد. متقاضیان در صورتی که تمایل به خرید این خودرو را دارند، می‌بایست از امروز دوشنبه، 29 مرداد 1403 تا ساعت 24 روز جمعه، 2 شهریور 1403 به سایت فروش محصولات بهمن موتور به نشانی https://bahman.iranecar.com/ مراجعه کنند.

بهمن موتور گفته است که چنانچه پس از انجام راستی‌آزمایی توسط سازمان‌های مربوطه، تعداد متقاضیان این طرح از تعداد تخصیص بیشتر باشد، تعیین تکلیف از طریق قرعه‌کشی خوhهد بود. بدیهی است پس از برنده شدن در طرح باید مبلغ خودرو پرداخت شده تا ثبت‌نام تکمیل یافته و مشتری در بیست تحویل نهایی قرار گیرد. ضمناً موعد تحویل ریسکپت 2 نیز 30 روه خواهد بود.

شرایط فروش ریسپکت 2 مرداد 1403

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش ریسپکت 2 چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر