coinex
otetmarket
propification.com

ZTE با نوبیا Flip II وارد بازار گوشی‌های تاشو شد [+مشخصات احتمالی]

چند وقتی است که بازار گوشی های تاشو داغ شده، زد تی ای یکی دیگر از برندهایی است که در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.اولین تاشوی این برند نوبیا فلیپ فایوجی در فوریه 2024 عرضه شد.اکنون زد تی ای برروی تاشوی جدیدش نوبیا Flip II کار می‌کند.

هنوز مشخصات فنی این دستگاه مشخص نیست اما پایگاه داده IMEI این دستگاه را با شماره مدل NX732J شناسایی کرده است.این تنها چیزی است که تاکنون می‌دانیم همین است.


بیشتر بخوانید:


نوبیا Flip II چه مشخصاتی دارد؟

با این حال انتظار می‌رود نوبیا Flip II نسخه بهبود یافته‌ی نوبیا فلیپ فایوجی باشد، بنابراین بد نیست برخی از مشخصات آن را باهم مرور کنیم تا ایده کلی از تاشوی جدید داشته باشیم.

نوبیا فلیپ فایوجی یک جزیره دوربین غول‌پیکر در قاب پشتی خود دارد. داخل جزیره دوربین یک صفحه دوم دایره‌ای شکل وجود دارد که این صفحه نمایش دوم با یک پنل AMOLED 1.43 اینچی و وضوح 466 در 466 پیکسل ارائه می‌شود.

این صفحه دوم دایره‌ای به شما اجازه می‌دهد بدون باز کردن گوشی خود کارهای ساده‌ای را انجام دهید. در قسمت جلویی، صفحه نمایش 6.9 اینچی FHD+ وجود دارد. این نمایشگر اصلی AMOLED دارای نور 2160 هرتز PWM، نرخ تجدید 120 هرتز و طیف رنگ کامل DCI-P3 است.

ZTE با نوبیا Flip II وارد بازار گوشی‌های تاشو شد [+مشخصات احتمالی]

این گوشی هوشمند تاشو از چیپست اسنپدراگون 7 نسل 1 قدرت گرفته و تا 12 گیگابایت رم و گزینه های ذخیره سازی تا 512 گیگابایت را ارائه می‌دهد.

از نظر باتری، این گوشی هوشمند با ظرفیت باتری 4310 میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود. این باتری دارای قابلیت شارژ سریع 33 واتی است و می‌تواند در عرض 73 دقیقه به شارژ کامل برسد. تاشویی ZTE دارای فناوری NFC است.

این برند هنوز تاریخ عرضه رسمی نوبیا Flip II مشخص نکرده اما با توجه به اینکه تاشوی قبلی در فوریه عرضه انتظار می‌رود تاشوی جدید هم فوریه 2025 رونمایی شود.

البته ابن گفته‌ها فعلا در حد حدس و گمان است اما احتمالا طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری از دستگاه منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر