coinex
otetmarket
propification.com

ویژگی جدید جستجوی موسیقی Circle to Search در گوشی‌های سامسونگ فعال شد

ویژگی هوش مصنوعی Circle to Search یکی از نخستین قابلیت‌هایی بود که بر روی گوشی‌های سامسونگ معرفی شد. به لطف سرعت و دقت بالایش، این ویژگی از جمله مفیدترین ابزارهای هوش مصنوعی موجود محسوب می‌شود. به تازگی، گوگل جستجوی موسیقی را به Circle to Search اضافه کرده که به کاربران اجازه می‌دهد موسیقی در حال پخش بر روی دستگاه یا موسیقی پخش شده در اطراف آن را شناسایی کنند. این ویژگی هم اکنون بر روی برخی از گوشی‌های گلکسی عرضه شده است.

یکی از کاربرانی که از گوشی Galaxy S23 استفاده می‌کرده، در وبسایت Reddit اعلام کرد که ویژگی جستجوی موسیقی Circle to Search بر روی گوشی وی فعال شده است. این ویژگی طبق گزارش‌ها با نسخه 15.32.37.28 اپلیکیشن گوگل به دستگاه اضافه شده است.

با این حال، کاربران دیگر که از همان نسخه اپلیکیشن استفاده می‌کنند، هنوز این ویژگی جدید را دریافت نکرده‌اند. بنابراین، به نظر می‌رسد که گوگل شروع به فعال‌سازی سمت سرور این ویژگی بر روی برخی از گوشی‌ها کرده است.


بیشتر بخوانید:


چگونه ویژگی جستجوی موسیقی Circle to Search را فعال کنیم؟

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید، وقتی که Circle to Search را بر روی گوشی خود فعال کنید، به زودی یک دکمه جدید با آیکون نُت موسیقی ظاهر می‌شود. با کلیک بر روی آن، فرآیند شناسایی موسیقی آغاز می‌شود.

این قابلیت با موسیقی که بر روی خود دستگاه پخش می‌شود و همچنین با موسیقی پخش شده در نزدیکی دستگاه کار می‌کند. حتی اگر شما خودتان آهنگ را بخوانید یا فقط ملودی آن را زمزمه کنید، این ویژگی کار می‌کند. خارق‌العاده نیست؟

با این ویژگی، کاربران دیگر نیازی به نصب اپلیکیشن‌های شناسایی موسیقی شخص ثالث مانند Shazam یا Soundhound ندارند. این اولین باری نیست که گوگل چنین ویژگی را عرضه می‌کند؛ این قابلیت پیش‌تر به عنوان Google Song Search به عنوان بخشی از Google Assistant در دسترس بود.

اما اکنون که Google Assistant با Gemini جایگزین می‌شود، ممکن است گوگل تصمیم گرفته باشد که این ویژگی را بهبود بخشد و بخشی از Circle to Search کند.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر