coinex
otetmarket
propification.com

اعلام تاریخ دقیق مراسم قرعه کشی ایران خودرو [+ آمار شرکت‌کنندگان]

تاریخ دقیق مراسم قرعه کشی ایران خودرو براساس آخرین اطلاعیه‌های این شرکت اعلام شد. متقاضیان خودرو لازم است بدانند که مهلت افتتاح حساب وکالتی به پایان رسیده است.

3 روز دیگر مهلت ثبت نام محصولات ایران خودرو در جدیدترین طرح فروش این شرکت به پایان می‌رسد. براساس آمار تاکنون حداقل 2 میلیون نفر در این طرح شرکت کرده و قطعاً این آمار افزایش خواهد یافت. با نزدیک شدن به روزهای پایانی ثبت‌نام این سؤال برای متقاضیان پیش می‌آید که زمان قرعه کشی ایران خودرو چه زمانی خواهد بود.

پیش‌تر گفته شده بود که نتایج قرعه‌کشی ایران خودرو نهایتاً تا 10 یا 15 شهریور اعلام می‌شود؛ اما آنطور که ایران خودرو خبر داده است، اعلام نتایج بسیار زودتر خواهد بود.

به‌روزرسانی خبر: هنوز 24 ساعت از اعلام زمان تقریبی قرعه‌کشی نگذشته است که تاریخ دقیق مراسم قرعه کشی ایران خودرو بالاخره مشخص شد.


بیشتر بخوانید:


تاریخ دقیق مراسم قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد

متقاضیان عادی طرح فروش ایران خودرو لازم است برای شرکت در این طرح مبلغ 230 میلیون تومان در حساب وکالتی یکی از بانکهای عامل مسدود کنند. زمان افتتاح حساب وکالتی از یکشنبه، 21 مرداد آغاز شد و با یکبار تمدید تا آخر وقت دوشنبه، 29 مرداد ادامه داشت که هم‌اکنون این زمان به پایان رسیده و دیگر امکان افتتاح حساب وکالتی وجود ندارد.

به اطلاع متقاضیان عادی که هنوز از کم و کیف ثبت‌نام مطلع نیستند، می‌رسانیم که برای ثبت‌نام در این طرح حتماً باید 48 ساعت از زمان افتتاح حساب وکالتی‌تان گذشته باشد و پس از این زمان مجاز به انتخاب 5 اولویت خواهید بود.

تاریخ دقیق مراسم قرعه کشی ایران خودرو
خودروهای تخصیص یافته در جدیدترین طرح فروش ایران خودرو

طرح فروش ایران خودرو از روز چهارشنبه، 24 مرداد آغاز شده و طبق اطلاعیه شماره 3 تا پایان روز جمعه، 2 شهریورماه ادامه خواهد داشت. پس از گذشت این زمان، همه متقاضیان اعم از متقاضیان عادی، جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده باید منتظر اعلام نتایج باشند.

تاریخ قطعی اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو

مهلت افتتاح حساب وکالتی شب گذشته  به پایان رسید و بیش از 1 میلیون نفر از متقاضیان عادی این طرح تاکنون ثبت‌نام کرده‌اند. براساس آخرین اطلاعات بدست آمده، مراسم قرعه کشی اولویت بندی طرح ثبت نام محصولات ایران خودرو در تاریخ سه‌شنبه، 6 شهریور 1403 در شرکت ایران خودرو برگزار شد. بدیهی است که پس از اعلام نتایج، افرادی که در لیست تخصیص خودرو قرار می‌گیرند، از سمت ایران خودرو یک پیامک برای آنان ارسال خواهد شد. غیراز این می‌توانید به پنل کاربری خود در سایت جدید فروش محصولات ایران خودرو داخل شده و نتیجه را مشاهده کنید.

آخرین آمار ثبت نام محصولات ایران خودرو

طبق آماری که روز گذشته از ثبت نام ایران خودرو گرفته شده، مجموعاً بیش از 2 میلیون نفر در این طرح شرکت کرده و خواهان دریافت خودرو هستند. به حدول زیر توجه کنید:

تاریخ دقیق مراسم قرعه کشی ایران خودرو

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص زمان اعلام نتایج ایران خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر