coinex
otetmarket
propification.com

بازگشایی سامانه خودرو جانبازان ؛ آغاز ثبت نام جدید [+ لینک ثبت‌نام]

سازمان توسعه تجارت، از بازگشایی سامانه خودرو جانبازان خبر داد که به واسطه آن قرار است افرادی که پیش‌تر از طرح انصراف داده، دوباره بتوانند شرکت کنند.

بازگشایی سامانه خودرو جانبازان با هدف انتخاب دوباره خودرو ویژه جانبازانی که در دوره قبل ثبت‌نام و سپس انصراف داده، صورت خواهد گرفت. پیش‌تر اعلام شد که جانبازان بالای 50 درصد می‌توانند به صورت اختیاری یا از طریق شرکت‌های واردکننده، خودرو وارد کشور کنند.

باوجود اینکه انجام انفرادی این کار مستلزم اتلاف وقت، انرژی و هزینه است و همچنین دردسرهای بسیاری بر سر راه وجود دارد، اکثریت جانبازان تصمیم گرفتند که روند واردات را به شرکت‌های واردکننده بسپارند. به تازگی چند شرکت به جمع شرکت‌های پیشین اضافه شده و جانبازارن انصرفای می‌توانند در سامانه ثبت‌نام کنند.

بیشتر بخوانید: کارشناس خودرو: واردات‌خودروهای کار‌کرده مونتاژکاران چینی را بیکار می‌کند

بازگشایی سامانه خودرو جانبازان از اول شهریور

به نقل از وزارت صمت؛ با توجه به مکاتبه واصله از سوی سازمان توسعه تجارت ایران به شماره 2363621 مورخ 1403/05/29 در ارتباط با واردات خودرو جانبازان 50 درصد و بالاتر مشمول از طریق شرکت‌های واردکننده، نظر به درخواست تعدادی از جانبازان که در مرحله قبلی اعلام انصراف دادند و مجدداً تمایل به واردات خودرو از طریق شرکت را دارند و افزایش تعداد شرکت‌های واردکننده، معرفی برندها و مدل جاری جدید خودرو و همچنین تغییر سال ساخت خودروهای پیشنهادی از سوی شرکت‌های مذکور، به اطلاع می‌رساند سامانه ثبت‌نام خودروی جانبازان اواخر هفته آینده به مدت 10 روز جهت انتخاب خودرو راه‌اندازی می‌شود تا در فرصت تعیین شده خودرو خود را انتخاب کنند.

بازگشایی سامانه خودرو جانبازان از اول شهریور

بدیهی است عملیات اجرای واردات خودرو از طریق شرکت‌های واردکننده خودرو پس از عقد قرار داد فی مابین شرکت و جانبازان عزیز صورت می‌پذیرد.

جانبازانی که قصد خرید دوباره خودروهای وارداتی دارند می‌توانند در روزهای گفته شده به سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی به نشانی http://janbazan.saleauto.ir/ مراجعه کرده و ثبت سفارش را انجام دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص بازگشایی سامانه واردات خودروهای جانبازارن چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر