coinex
otetmarket
propification.com

فراخوان فروش سورن پلاس دوگانه سوز ؛ شرایط تبدیل به دیگر محصولات

فراخوان فروش سورن پلاس دوگانه سوز اعلام شد. ایران خودرو در این طرح چند مدل از دیگر محصولاتش را برای جایگزینی با این خودرو معرفی کرده است.

ایران خودرو فراخوان فروش سورن پلاس دوگانه سوز را صادر کرد. این طرح ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه است و امکان تبدیل سورن پلاس به 5 محصول دیگر نیز مهیا شده است. این نسخه از سمند سورن، پایه گازسوز است و می‌تواند نقش مؤثری در کاهش آلایندگی داشته باشد.

ایران خودرو برای متقاضیان این طرح فراخوان واریز وجه ارسال کرده که پس از دریافت پیامک نیاز است که سایت فروش این شرکت مراجعه کنید. جزئیات بیشتر طرح را در ادامه مطلب دنبال کنید.


بیشتر بخوانید:


صدور فراخوان فروش سورن پلاس دوگانه سوز

ایران خوردو با ارسال بخشنامه‌ای شرایط واریز وجه و تکمیل ثبت‌نام سورن پلاس پایه گازسوز و تبدیل این خودرو به 5 محصول دیگر را ویژه متقاضیان یکپارچه که در اولویت پاییز 1403 قرار دارند را اعلام کرد. لازم به ذکر است که تعداد عرضه شده محدود است و باید هرچه سریعتر برای واریز وجه اقدام کنید.

امکان واریز وجه مهیا شده و متقاضیان فقط 10 روز یا تا تکمیل ظرفیت مهلت دارند وجه خودرو را پرداخت کنند. ضمناً زمان فعالسازی بخشنامه فروش پس از دریافت پیامک از سمت ایران خودرو خواهد بود؛ پس به محض دریافت پیامک باید به سایت فروش محصولات ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ مراجعه کنید.

صدور فراخوان فروش سورن پلاس دوگانه سوز

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش و تبدیل سورن پلاس چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر