coinex
otetmarket
propification.com

گلکسی S25 Ultra با حاشیه‌های باریک‌تر و صفحه‌نمایش بزرگ‌تر عرضه می‌شود

سامسونگ گلکسی S25 Ultra با صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر و بدنه‌ای باریک‌تر وارد بازار خواهد شد. امروز، Ice Universe، ابعاد دقیق این گوشی جدید را فاش کرد.

این گوشی هوشمند گلکسی S25 اولترا جدید عرضی برابر با 77.6 میلی‌متر خواهد داشت که از این میزان، 73 میلی‌متر آن متعلق به صفحه‌نمایش است، بنابراین حاشیه‌های کناری تنها 2.3 میلی‌متر خواهند بود. اندازه‌ی صفحه‌نمایش به 6.86 اینچ در قطر خواهد رسید.


بیشتر بخوانید:


حاشیه‌های باریک گلکسی S25 Ultra سامسونگ حسابی به چشم می‌آید

حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش 6.79 اینچی گلکسی S24 اولترا به اندازه 3.35 میلی‌متر بود، که به این معنی است که S25 Ultra حاشیه‌ها را بیش از 30٪ کاهش خواهد داد و این امر بهبود قابل‌ملاحظه‌ای در تجربه‌ی بصری کاربران ایجاد خواهد کرد.

انتظار می‌رود سامسونگ Galaxy S25 Ultra را با گوشه‌های کمی گردتر عرضه کند. با توجه به بدنه باریک‌تر نسبت به Galaxy S24 Ultra که عرضی برابر با 79 میلی‌متر داشت، این گوشی جدید خیلی خوش‌دست به نظر می‌رسد.

حاشیه‌های باریک گلکسی S25 Ultra سامسونگ حسابی به چشم می‌آید

 

این تغییرات می‌تواند سامسونگ Galaxy S25 Ultra را به یکی از جذاب‌ترین و قابل‌استفاده‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار تبدیل کند و با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و حاشیه‌های باریک‌تر، تجربه‌ای منحصر به فرد برای کاربران به ارمغان بیاورد.

بیشتر بخوانید:

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر