coinex
otetmarket
propification.com

بهبود جزئیات عکس با فناوری AI Ultra-clear در گوشی‌های جدید Realme ؛ عکس‌ها دیگر تار نیستند

شرکت ریلمی به تازگی فناوری AI Ultra-clear را برای گوشی‌های ریلمی 13 پرو و ریلمی 13 پرو+ معرفی کرده است. این ویژگی با استفاده از هوش مصنوعی، جزئیات و وضوح عکس‌های تار را افزایش می‌دهد که این امر به‌خصوص برای بهبود عکس‌هایی که فرصت گرفتن مجدد آن‌ها وجود ندارد، بسیار مفید است.

این اولین بار نیست که از هوش مصنوعی برای چنین کاربردی استفاده می‌شود. گوگل نیز ویژگی‌ای به نام “Photo Unblur” را توسعه داده که هدف مشابهی دارد. این ویژگی ابتدا با سری پکسل 8 معرفی شد و اکنون در دستگاه‌های سری پیکسل 9 نیز موجود است.


بیشتر بخوانید:


Realme 13 Pro و Pro+ به فناوری AI Ultra-clear مجهز شدند

نکته حائز اهمیت این است که گوشی‌های Pixel که به این ویژگی مجهز هستند، دستگاه‌های پرچمدار و گرانی هستند. در این میان، اقدامی که شرکت Realme انجام داده و این قابلیت را در دستگاه‌های مقرون به صرفه‌تری ارائه کرده، قابل توجه است.

هنوز مشخص نیست که پردازش تصاویر در این گوشی‌ها روی دستگاه انجام می‌شود یا از طریق سرورهای ابری، اما گفته شده که گوشی‌های پرچمدار می‌توانند این پردازش را خودشان انجام دهند.

بهبود جزئیات عکس با فناوری AI Ultra-clear در گوشی‌های جدید Realme ؛ عکس‌ها دیگر تار نیستند
فناوری AI Ultra-clear

سیستم دوربین گوشی‌های Realme 13 Pro و Realme 13 Pro+

هر دو مدل Realme 13 Pro و Realme 13 Pro+ دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی هستند. علاوه بر این، مدل Pro+ یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپ با بزرگنمایی 3 برابر و سنسور 50 مگاپیکسلی نیز دارد که اندازه سنسور آن 1/1.95 اینچ است. دوربین اصلی مدل Pro+ نیز دارای یک سنسور بزرگتر به اندازه 1/1.56 اینچ بوده در حالی که در مدل پایه این سنسور 1/1.95 اینچ است.

بهبود جزئیات عکس با فناوری AI Ultra-clear در گوشی‌های جدید Realme ؛ عکس‌ها دیگر تار نیستند

عملکرد و باتری

در زمینه عملکرد، هر دو گوشی از تراشه 4 نانومتری اسنپدراگگون 7s نسل 2 بهره می‌برند که با یک باتری 5200 میلی‌آمپری همراه است. مدل پایه از شارژ 45 واتی پشتیبانی می‌کند، در حالی که مدل ریلمی 13 پرو+ به یک شارژر 80 واتی مجهز است.

فناوری AI Ultra-clear به کاربران این امکان را می‌دهد که عکس‌های باکیفیت‌تری بگیرند و تجربه‌ی کاربری بهتری داشته باشند. منتظر جزئیات بیشتر در مورد عملکرد واقعی این قابلیت در روزهای آینده باشیم تا ببینیم ریلمی چگونه توانسته این فناوری را در دسترس همگان قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر