coinex
otetmarket
propification.com

بازیگران سریال غریبه [بیوگرافی + عکس]

مجموعه غریبه با بازی پژمان بازغی، حمید گودرزی و محیا دهقانی از شبکه سه پخش می‌شود. برای آشنایی با داستان و زندگینامه بازیگران سریال غریبه با ما همراه شوید.

غریبه یک عاشقانه پلیسی به کارگردانی سروش محمدزاده است که به قلم عباس نعمتی به نگارش درآمده است.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های عاشقانه و پلیسی هستید، می‌توانید سریال غریبه را هر شب حوالی ساعت 20:30 از شبکه سه سیما تماشا کنید. در ادامه، بیوگرافی کارگردان، خلاصه داستان و زندگینامه و عکس بازیگران سریال غریبه را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در پایین

بیشتر بخوانید:


بازیگران سریال غریبه

در این سریال پژمان بازغی، حمید گودرزی، اسماعیل محرابی، پورانداخت مهیمن، محیا دهقانی، هلن نقی لو، مهشید جوادی، بهار قاسمی، مریم کاظمی، حمیدرضا هدایتی، مهوش وقاری، مهری آل‌آقا، محمد صدیقی‌مهر، مجید پتکی، محمدرضا صولتی، پیام اینالویی، علی کاشانی، یاسمن میرزایی، رضا فیاضی، عاطفه محرابی، میلاد رفاقتی، اهورا گل‌عموپور، پریسا شاهرضایی، آرزو تهرانی، ماهتیسا پسندیده و احمدرضا هاشمی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بازیگران سریال غریبه
بازیگران سریال غریبه

مجموعه غریبه به تهیه کنندگی جواد فرحانی ساخته شده است. فرحانی درباره این مجموعه می‌گوید: «این سریال اولین مجموعه عاشقانه و پلیسی است. یکی از لوکیشن‌های خارج از کشور سریال غریبه، ترکیه بوده است.»

محیا دهقانی

 زندگینامه بازیگران سریال غریبه

زندگینامه بازیگران سریال غریبه را محیا دهقانی آغاز می‌کنیم که با نقش‌آفرینی در مجموعه محبوب نجلا به شهرت رسید. محیا دهقانی در بیست‌وچهارم دی ماه سال ۱۳۷۰ در تهران به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی رشته بازیگری است و مدرک آزاد بازیگری خود را از داریوش ارجمند دریافت کرده‌ است.

دهقانی با بازی در فیلم «شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار وارد سینما و دنیای بازیگری شد. سریال تلویزیونی «قهر و آشتی» اولین تجربه او در تلویزیون محسوب می‌شود. او در فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» به کارگردانی محمدحسین مهدویان در نقش «فریده» شخصیت اصلی زن فیلم را بازی کرده‌ است.

او برای نقش‌آفرینی در فیلم کوتاه «باهر» به کارگردانی «حسن آخوندپور» موفق به دریافت جایزه «بهترین بازیگر زن» در نهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی – سان‌فرانسیسکو شد. حالا باید منتظر بود و دید که او در نجلا چطور ظاهر خواهد شد.

از آثار کارنامه هنری محیا دهقانی می‌توان به سریال‌های نجلا ۲، خود‌خواسته، هم‌سایه، همبازی، پایتخت چهار، و فیلم های لب خط، چند میگیری گریه کنی دو، کُنجانچَم و لیلاج اشاره کرد.

محیا دهقانی درباره‌ی نقش‌های مورد علاقه‌اش می‌گوید: «بیشتر دوست دارم نقش‌هایی را بازی کنم که از غالب شخصیت خودم دور باشند. خیلی علاقه دارم کاراکتری را بسازم و خلق کنم همانطور که نویسنده آن را خلق کرده است من هم وقتی بازی می‌کنم چیزی به آن اضافه کنم و خودم لذت ببرم.»

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2024

بهترین سریال های کره ای 2024

پژمان بازغی

بازیگران سریال غریبه
عکس بازیگران سریال غریبه

پژمان بازغی زاده‌ی نوزدهم مرداد سال ۱۳۵۳در تهران است. او دوران کودکی را به خاطر شغل پدرش، در شهرهای مختلف سپری کرد. بازغی دانش‌آموخته‌ی مهندسی معدن است و از سال ۱۳۷۳ با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان، در اولین فیلمش با نام اعتراف ساخته مجید فهیم خواه بازی کرد.

پژمان بازغی در سال 1378 با نقش‌آفرینی در مجموعه تلویزیونی آژانس دوستی به شهرت رسید. او علاوه بر بازیگری، اجرای چند برنامه‌ی تلویزیونی از جمله چند درجه، کودک شو و برنامه‌ی سال تحویل ۱۳۹۶ شبکه دو سیما را برعهده داشته‌ است.

از سریال‌ها و فیلم‌هایی که پژمان بازغی در آن نقش‌آفرینی داشته می‌توان به پلاک، افرا، بیگانه‌ای با من است، مرضیه، کوبار، محکومین، در جستجوی آرامش، گمشدگان، روزهای بی‌ قراری، هشت و نیم دقیقه، پرونده باز است، هفته‌‌ای یک‌ بار آدم باش، خورشید آن ماه، وثیقه، جوجه تیغی، راند چهارم و سلفی با دموکراسی اشاره کرد.

پژمان بازغی در 33 سالگی با مستانه مهاجر (تدوینگر) ازدواج کرد. ثمره ازدواج این زندگی هنری یک دختر به نام «نفس» است.

پوراندخت مهیمن

 زندگینامه بازیگران سریال غریبه

پوراندخت مهیمن در سی‌ام شهریور ماه سال ۱۳۳۲ در اصفهان به دنبا آمد. او دانش‌آموخته‌ی مقطع کاردانی دانشگاه هنر است. پدرش از مهاجرین آذربایجانی بود و در ابتدا نام خانوادگی‌شان قاضی‌اف بوده که پس از سکونت در ایران به مهیمن تغییر دادند.

ایشان فعالیت هنری خودش را پیش از انقلاب با تئاتر شروع کرد، او از طریق یک آگهی روزنامه برای بازیگری تست داد و پذیرفته شد. پس از انقلاب هم تا سال ۶۳ به تئاتر می پرداخت تا اینکه از طریق یکی از همکارانش برای بازی در فیلم شب شکن در سال ۱۳۶۳ به کارگردانی خسرو ملکان معرفی شد.

پوراندخت مهیمن یک سال پس از بازی در این فیلم شب شکن، با نقش‌آفرینی در سریال پربیننده‌ی آینه وارد قاب تلویزیون شد. این بازیگر باتجربه و توانمند تا کنون در آثار سینمایی و تلویزیونی بسیاری به نقش‌آفرینی پرداخته است.

فیلم‌های سینمایی چهار اصفهانی در بغداد، من و شارمین، ناردون، دو دوست، مجرد ۴۰ ساله، معراجی ها، اکباتان، خنده در باران، قلاده های طلا، کنسرت روی آب، خانواده ارنست، نیش زنبور، دو خواهر، شکار روباه، برج آرام، ایستگاه بهشت و در سایه مادر از آثار سینمایی خانم مهیمن هستند.

پوراندخت مهیمن درباره عشق‌اش به بازیگری می‌گوید: «من از بچگی شیفته بازیگری بودم و دوست داشتم نقش بازی کنم. در دوران کودکی برای همکلاسی‌‌هایم تئاتر و پانتومیم اجرا می‌کردم. عشق و علاقه شدید به بازیگری مسیر زندگی‌ام را به سمت هنرپیشه شدن هدایت کرد، وارد دانشگاه هنر شدم و از همین طریق قدم به عالم بازیگری گذاشتم.»

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های نتفلیکس 2024

بهترین سریال های HBO در سال 2024

حمید گودرزی

بازیگران سریال غریبه
زندگینامه بازیگران سریال غریبه

حمید گودرزی زاده دوم آذر ماه سال ۱۳۵۶ در تهران است. خانواده‌ای او اصالتا اهل بروجرد هستند. وی فارغ‌التحصیل رشته‌ی بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است.

گودرزی فعالیت هنری خود را با بازی در نمایش «کشتی اسپرانزا» به کارگردانی محمد رحمانیان آغاز کرد. نخستین تجربه سینمایی او، بازی کوتاهی در فیلم «سهراب» به کارگردانی سعید سهیلی بود.

گودرزی نقش‌های بسیاری در آثار تلویزیونی داشته که معمولاً با استقبال خوبی نیز همراه بوده‌ است. وی در برنامه شب خوش و سال نو که هر دو از شبکه سه سیما پخش شد حضور داشت و مورد توجه قرار گرفت.

بهشت تبهکاران، سلام علیکم حاج آقا، پریسا، نیوکاسل، ایران برگر، روباه، دزدان خیابان جردن، زن‌ها شگفت انگیزند و کیش و مات برخی از فیلم‌های سینمایی کارنامه هنری حمید گودرزی هستند.

حمید گودرزی در ۲۱ شهریور ۱۳۸۳ با ماندانا دانشور ازدواج کرد. اما زندگی مشترک آن‌ها پس از دوازده سال در سال ۱۳۹۵ به جدایی ختم شد.

مهشید جوادی

بیوگرافی بازیگران سریال غریبه

مهشید جوادی در دوم بهمن ماه 1374 در ارومیه به دنیا آمد. وی اولین فرزند یک خانواده چهار نفره است و تنها یک برادر دارد. او که فارغ التحصیل لیسانس رشته ریاضی کاربردی است، در 14 سالگی در کلاس‌های خبرنگاری و گویندگی شرکت نمود و مدتی بعد بازیگری را با اجرای تئاتر شروع کرد.

مهشید جوادی در 20 سالگی توانست با بازی سریال «حورمت» وارد شبکه استانی شود و پس از آن سال 95 در مجموعه‌ای با محوریت دریاچه ارومیه با نام «دریا» بازی کرد.

جوادی در فراخوان بازیگری سریال جواد افشار تست داد و پذیرفته شد به این ترتیب در سال 1396 با سریال «آنام» در نقش جوانی مارال جلوی دوربین رفت. وی همکاری با جواد افشار را یکی از خود شناسی‎‌های زندگی‌اش می‌داند. او نقش مارال را عاشقانه دوست داشته و برای ایفای آن نحوه دوشیدن شیر گاو را یاد گرفت.

جوادی در فصل سوم و چهارم سریال «بچه مهندس» در نقش مرضیه توفیقی مقدم و نیز در مجموعه نوار زرد 2 به ایفای نقش پرداخت.

مهشید جوادی از طرفداران موسیقی سنتی است و بیشتر دوست دارد در خلوت و تنهایی خودش باشد. او در کنار بازیگری، وارد رشته نقاشی رنگ روغن روی مقوا شده و علاقه و استعداد زیادی دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های مارول 2024

بهترین سریال های ترکی 2024

رضا فیاضی

 زندگینامه بازیگران سریال غریبه
بیوگرافی بازیگران سریال غریبه

بیوگرافی بازیگران سریال غریبه را با رضا فیاضی ادامه می‌دهیم. وی زاده‌ی ۱۵ تیر ماه سال ۱۳۳۲ در اهواز است. فیاضی در سال ۱۳۵۴ وارد دانشکده هنرهای زیبا شد. او با بازی در مجموعه  آرایشگاه زیبا شناخته شد و با ایفای نقش آقای جمالی در سریال قصه های تا به تا (زی زی گولو) به شهرت رسید.

من ترامپ نیستم!، و با تشکر از خانواده رجبی، کار کثیف، نرگس مست، یوسف هور، خنده در باران، پرنده باز، مینی‌بوس، همبازی، سبز کوچک، گزارش مریم، در به درها، آسمان پرستاره، بودن یا نبودن، ارابه مرگ، روز واقعه، روسری آبی، مرد پنجم، عبور از تله و مجسمه، از جمله فیلم‌های سینمایی هستند که رضا فیاضی در آن‌ها نقش‌آفرینی داشته است.

او سال‌هاست در عرصه‌ی بازیگری، نویسندگی، صداپیشگی و کارگردانی و اجرا فعالیت دارد. ایشان چند کتاب شعر نیز به چاپ رسانده‌ است. از جمله نوشته‌های ایشان می‌توان به ت مثل تئاتر، بانوی نیلوفر، بازیگر، بچه‌های آسیه آباد و الو اینجا پدری به قتل رسیده‌ است، اشاره کرد.

رویا جاویدنیا

 زندگینامه بازیگران سریال غریبه

رویا جاویدنیا در دهم مرداد ماه سال ۱۳۴۴ در تهران به دنیا آمد. وی فارغ‌التحصیل رشته هنرهای تجسمی است و از سال ۱۳۸۳وارد دنیای بازیگری شد.

جاویدنیا با فیلم عصر جمعه در سال ۸۴ وارد سینما شد. وی با سریال وضعیت سفید وارد قاب تلویزیون شد و با سریال‌های سایه‌بان و دلدار به شهرت رسید.

وی در سال ۹۱ فیلم گس به کارگردانی کیارش اسدی زاده را بازی کرد که این فیلم در جشنواره رم ۲۰۱۳ جایزه بهترین مجموعه بازیگران را دریافت کرد.

از آثاری که رویا جاویدنیا در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته، می‌توان به در وجه حامل، وارونگی، هفت و نیم، به دنیا آمدن، پنهان، بیداری، شبانه روز، به آهستگی و سیاوش اشاره کرد.

رویا جاویدنیا فعالیتی در فضای مجازی ندارد و در این باره گفته است: «در حال حاضر در ایران شبکه‌های اجتماعی به جا استفاده نمی‌شود و گاهی مسمومیتی دارد که من ترجیح می‌دهم وارد نشوم و آرامش‌ام را ازدست ندهم.»

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های چینی 2024

بهترین سریال های 2023

هلن نقی‌لو

عکس بازیگران سریال غریبه
عکس بازیگران سریال غریبه

زندگینامه بازیگران سریال غریبه را با هلن نقی‌لو ادامه می‌دهیم که پیش از این بازی او در مجموعه سوران دیده شد. هلن نقی‌لو متولد دهه 60 است. او فعالیت هنری خود را با اجرای تئاتر آغاز کرد.

نقی‌لو با فیلم منفی یک جلوی دوربین رفت و با بازی در سریال بی نشان در سال 1401 شناخته شد.

هلن نقی‌لو که بازی در تئاتر «زیبا»، فیلم سینمایی «منفی یک» و فیلم‌‌های کوتاه «لب مرز»، «پنهانی» و «۱۱ ضربه» را در کارنامه دارد.

اسماعیل محرابی

بازیگران سریال غریبه

اسماعیل محرابی متولد ۱۳۲۳ در تهران است. وی دارای کارشناسی رشته‌ی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران سال ۱۳۴۹ است.

محرابی بازیگری را با دو دوست دیگرش (سعید پورصمیمی و عزت الله رمضانی‌فر) از سال اول دبیرستان، در تئاتر مدرسه آغاز کرد. وی به طور حرفه‌ای در سال ۱۳۴۴ زمانی که ۲۱ ساله و دانشجو بود با تئاتر کلبه جنگل روی صحنه رفت و تا انقلاب به جز دو سریال، بیشتر فعالیت‌هایش به تئاتر خلاصه می‌شد.

ایفای نقش در سریال مرد اول سال ۱۳۵۵ اولین تجربه جلوی دوربین را برای اسماعیل محرابی رقم زد. او یک سال بعد نیز در سریال ارثیه ایرانی بازی کرد. ایشان پس از انقلاب در سال ۱۳۵۹ با فیلم کرکس‌ها می‌میرند به عرصه بازیگری بازگشت و سال ۱۳۶۳ در سریال سربداران به کارگردانی محمد علی نجفی حضور داشت.

فیلم بالاش سال ۶۲، سریال بوعلی سینا سال ۶۴، فیلم خواستگاری سال ۶۸، فیلم هزار دستان سال ۶۶ و سریال تنهاترین سردار سال ۷۴ از جمله آثار به یادماندنی کارنامه هنری ایشان هستند.

اسماعیل محرابی سال ۱۳۵۱ ازدواج کرد که ثمره این زندگی دو فرزند بود. اما پس از چند سال، زندگی مشترک آن‌ها به جدایی ختم شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های تاریخی

بهترین سریال های کره ای

مریم کاظمی

عکس بازیگران سریال غریبه
بیوگرافی بازیگران سریال غریبه

بیوگرافی بازیگران سریال غریبه را با مریم کاظمی ادامه می‌دهیم. وی متولد سال 1344 در تهران است. کاظمی دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی کارگردانی و بازیگری از دانشگاه تهران است و در سال ۱۳۶۵ از هنرکده آزاد هنرپیشگی تحت نظر مصطفی اسکویی فارغ‌التحصیل شد.

وی همچنین دارای مدرک دوره آموزش پانتومیم ژاک لکوک زیر نظر فرانسوا لکوک و مارک پیرس، کارگاه‌های آموزشی مدیریت تئاتر توسط ویزیتینگ آرتز در ایران و کلاس‌های آموزشی مهین اسکویی (سیستم استانیسلاوسکی) است.

مریم کاظمی مؤسس و سرپرست «گروه تئاتر مستقل» است و از سال ۱۳۷۹ تا کنون با تمرکز بر تئاتر کودک آثار متعددی را در این زمینه تولید و اجرا کرده‌ است. او جوایز متعدد بازیگری، نویسندگی و طراحی از جشنواره‌های تئاتری و سینمایی را در پرونده هنری خود دارد.

از فعالیت‌های هنری مریم کاظمی می‌توان عضویت در هیئت مدیره انجمن بازیگران خانه تئاتر، عضویت در هیئت مدیره انجمن کارگردانان خانه تئاتر، نماینده انجمن بازیگران در شورای داوری خانه تئاتر، عضویت در انجمن بازیگران سینمای ایران، تدریس در دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران، دبیر بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان را نام برد.

محمدرضا صولتی

بازیگران سریال غریبه

محمدرضا صولتی در هشتم خرداد ماه سال ۱۳۵۳در مشهد به دنیا آمد. وی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۴ با صداپیشگی آغاز کرد. صولتی پس از مدتی به «انجمن گویندگان جوان» پیوست و به‌طور حرفه‌ای گویندگی آثار پویانمایی را انجام داد.

محمدرضا صولتی از جمله گویندگانی است که قابلیت تیپ‌گویی دارد. او برای صداپیشگی‌اش در باب‌اسفنجی شلوارمکعبی به شهرت رسید. او هم‌اکنون در گروه‌های دوبلاژ آلفا مدیا، سورن، سام استودیو، آباندا و مهبانگ فعالیت می‌کند.

از آثار شاخص کارنامه هنری صولتی می‌توان به صداپیشگی جای شخصیت‌های باب‌اسفنجی، پاتریک ستاره و اختاپوس هشت‌پا در باب‌اسفنجی شلوارمکعبی، ماتر در ماشین‌ها، وودی در فرنچایز داستان اسباب‌بازی، سید در فرنچایز عصر یخبندان و خر در فرنچایز شرک اشاره کرد.

صولتی علاوه بر گویندگی به عنوان بازیگر در تئاتر، سینما و تلویزیون مشغول فعالیت است. او در آثاری همچون چشم‌وگوش بسته، تئاتر سگ‌دو و تله‌فیلم سفر سهراب و در مجموعه دیوار به دیوار و مجموعه نمایش خانگی سیاوش و نیز سریال ساخت ایران ۳ به ایفای نقش پرداخته است.

بیشتر بخوانید:

بهترین مینی سریال های کره ای

بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی

یاسمن میرزایی

بازیگران سریال غریبه
عکس بازیگران سریال غریبه

یاسمن میرزایی یکی دیگر از بازیگران سریال غریبه است. وی فارغ التحصیل رشته نمایش گرایش بازیگری در مقطع کارشناسی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد از دانشگاه هنر است.

وی در فیلم‌ها و نمایش‌های متعددی از جمله کافه هزار و یک شب (1390)، رقص کاغذ پاره ها (1391)، ارباب اژدهای یخی (1392)، مم و زین (1393)، آلاچیق (1393)، کشتن کفتر چاهی (1395)، چشم در برابر چشم (1396) ، مامان (1399)، فیلم پریماه (1400) به عنوان بازیگر به نقش‌آفرینی پرداخته است.

یاسمن میرزایی در نمایش‌های مارش انتحاری(1389) ، سه هزار سال مادیان (1390) و ویتا اکتیوا (2023) کارگردان و طراح حرکت بوده است. میرزایی علاوه بر بازیگری عضو انجمن بازیگران خانه تئاتر ایران است و سابقه تدریس بازیگری و حرکت را در کارنامه خود دارد.

مجید پتکی

 زندگینامه بازیگران سریال غریبه

مجید پتکی زاده‌ی 1353/6/23 در رشت است. وی دانش‌آموخته‌ی رشته کامپیوتر از دانشکده فنی شهید رجایی لاهیجان است. او بازیگری را از تئاتر شروع کرده است.

پتکی سال 79 به تلویزیون گیلان دعوت شد و کارش را با بازی در یک تله فیلم ادامه داد. او با ایفای نقش در سریال فردای روشن که علاوه بر شبکه باران از شبکه دو نیز پخش شد، بهتر دیده شد.

پتکی در سال 91 با ایفای نقش در مجموعه گذر از رنج ها به بازیگری در تلویزیون ادامه داد تا این که در سال 97 با نقش‌آفرینی در سریال کوبار به شهرت رسید. از دیگر آثار شاخص کارنامه هنری مجید پتکی بازی در سریال قهوه تلخ به کارگردانی مهران مدیری است.

مجید پتکی سال‌هاست ازدواج کرده و یک پسر دارد. او که با خانواده‌اش در رشت زندگی می‌کند، در این باره می‌گوید: «تهران شرایطی برای زندگی کردن ندارد اما تمرکز کاری‌ام آنجاست. دوست ندارم بدون خانواده‌ام در شهر ساکن شوم، با توجه به فاصله کم شهر رشت تا تهران، ترجیح می‌دهم در استان خودم زندگی کنم.»

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های جنایی کره ای

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

بهار قاسمی

بازیگران سریال غریبه
زندگینامه بازیگران سریال غریبه

بهار قاسمی در ۲۳ فروردین ۱۳۶۸ در تهران به دنیا آمد. او بازیگری را با شرکت در دوره های تخصصی بازیگری زیر نظر امیر دژاکام آموخت.

وی در 28 سالگی در نمایش نیلوفر و نفت به کارگردانی امیر دژاکام ایفای نقش کرد و با بازی در سریال نمایش خانگی خون سرد (۱۴۰۰) به شهرت رسید.

بهار قاسمی درنمایش‌های هامان کشان و صعود مقاومت پذیر آرتور و اویی و فیلم‌های سینمایی آلرژی، مطرب، طلاخون، برای دخترم ترمه ، فیلم نیمه بلند دختر به کارگردانی علیرضا مهران و سریال‌های ملکاوان، مخفیگاه، اوکازیون و رئالیتی‌شو ارتش سری و شب‌های مافیا: زودیاک ایفای نقش کرده است.

خلاصه داستان سریال غریبه

پس از پرداختن به بیوگرافی بازیگران سریال غریبه سراغ قصه‌ی این مجموعه عاشقانه و پلیسی می‌رویم که درباره‌ی یک نخبه رشته‌ی داروسازی است.

بازیگران سریال غریبه

در خلاصه داستان سریال غریبه آمده است: مصطفی نخبه رشته‌ی داروسازی است. او در آستانه ازدواج، ناگهان براساس شواهدی احساس می‌کند همسر مرحومش که سه سال پیش در دریا غرق شده، زنده است. مصطفی در جستجوی این راز با داستان‌های تو در تویی مواجه می‌شود.

کارگردان سریال غریبه

سروش محمدزاده کارگردان سریال غریبه، در ۲۵ بهمن ماه سال ۱۳۵۷در مشهد به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی دانشگاه هنر تهران است و از سال 1386 فعالیت هنری خود را آغاز کرده است.

محمدزاده در سال ۱۳۹۴ برای ساخت فیلم چهارشنبه، برنده‌ی جایزه بهترین کارگردانی در بخش هنر و تجربه از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر شد.

سروش محمدزاده کارگردان و تدوینگر سینما و تلویزیون، پیش از این چند سریال ساخته بود که آخرین آن‌ها مجموعه «سوران» است که در حال و هوای تاریخ معاصر ساخته شد و به یکی از قهرمانان کرد کشور پرداخت.

از آثار کارنامه هنری سروش محمدزاده می‌توان به زیبا، ایکس ری، خط وصل، چهارشنبه، تلخ و شیرین، دیوار به دیوار، همبازی، نوار زرد و سیاوش اشاره کرد.

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال غریبه نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در این سریال پژمان بازغی، حمید گودرزی، اسماعیل محرابی، پورانداخت مهیمن، محیا دهقانی، هلن نقی لو، مهشید جوادی، بهار قاسمی، مریم کاظمی، حمیدرضا هدایتی، مهوش وقاری، مهری آل‌آقا، محمد صدیقی‌مهر، مجید پتکی، محمدرضا صولتی، پیام اینالویی، علی کاشانی، یاسمن میرزایی، رضا فیاضی، عاطفه محرابی، میلاد رفاقتی، اهورا گل‌عموپور، پریسا شاهرضایی، آرزو تهرانی، ماهتیسا پسندیده و احمدرضا هاشمی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال غریبه چند قسمت است؟

این مجموعه در 36 قسمت به کارگردانی سروش محمدزاده ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگران سریال غریبه چیست؟ آیا از تماشای سریال‌های عاشقانه پلیسی لذت می‌برید؟ نظرات خود را با بخش سینما و تلویزیون تکراتو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر