coinex
otetmarket
propification.com

طرح فروش نقدی و اقساط 3 محصول MVM شهریور 1403 [+ شرایط و قیمت]

طرح فروش نقدی و اقساط 3 محصول MVM شهریور 1403 توسط مدیران خودرو اعلام شد. ثبت نام در این طرح آنلاین نیست و متقاضیان باید شرایط لازم را داشته باشند.

مدیران خودرو در جدیدترین طرح فروش محصولات خود، طرح فروش نقدی و اقساط 3 محصول MVM شهریور 1403 را اعلام کرده است. از جمله مواردی که لازم است بدانید، شرایط و قوانین جدید ثبت‌نام و خرید محصولات مدیران خودرو است که چندی پیش جزئیات آن را در خبری جداگانه به اطلاع شما رساندیم.

طبق گفته منابع آگاه، ثبت‌نام در این طرح نیز با شرایط جدید خواهد بود و متقاضیان باید به موارد آن توجه کنند. از جمله این شرایط می‌توان به واریز مبلغ 50 میلیون تومان فقط در 1 ساعت و در ابتدای کار اشاره کرد. جزئیات شرایط فروش 3 محصول MVM را در ادامه نوشته مطالعه کنید.


بیشتر بخوانید:


طرح فروش نقدی و اقساط 3 محصول MVM شهریور 1403

مدیران خودرو بنا دارد از روز شنبه، 3 شهریور 1403 ثبت‌نام برای فروش 3 محصول ام وی ام را در نمایندگی‌های مجاز خود آغاز کند. اگرچه این خبر فعلاً به صورت رسمی توسط مدیران خورو اعلام نشده، اما منابع آگاه می‌گویند که به احتمال زیاد از شنبه، روند ثبت‌نام آغاز می‌شود. در این طرح 3 خوردو آریزو 5 اسپرت، MVM X22 پرو دنده‌ای و MVM X33 کراس اتوماتیک عرضه خواهند شد که برای هرسه خودرو شرایط نقدی و اقساطی مهیا شده است.

طرح فروش نقدی و اقساط 3 محصول MVM شهریور 1403

همانطور که گفتیم، پیش‌نیاز اولیه این طرح پس از ثبت‌نام، واریز 50 میلیون تومان در 1 ساعت به حساب مدیران خودرو است. هدف از این کار قطع کردن دست دلالان و شناسایی و امکان سفارش خودرو توسط مشتریان واقعی است.

فعلاً چیز بیشتری درخصوص جزئیات این طرح مانند قیمت محصولات، مدت بازپرداخت اقساط، ضمانت و غیره در دست نیست. اما برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با این شماره واتساپ تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط ثبت نام مدیران خودرو در طرح‌های فروش جدید این شرکت چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر