coinex
otetmarket
propification.com

جزئیات اولیه دوربین گلکسی Z فولد 6 اسلیم منتشر شد [+مشخصات فنی، تاریخ و مکان عرضه]

شرکت سامسونگ قصد دارد با معرفی نسخه‌های باریکتر و شاید لوکس‌تر گوشی‌های تاشدنی خود، پیشرویی بیشتری در این حوزه داشته باشد. شایعات حول محور یک گوشی تاشو باریک‌تر و احتمالاً پیشرفته‌تر با نام رمز “Q6A” ( گلکسی Z فولد 6 اسلیم ) که ماه‌هاست صحبت‌هایی درباره آن می‌شود، متمرکز است. اکنون گزارش جدیدی از “GalaxyClub” جزئیاتی درباره دوربین این مدل و زمان احتمالی عرضه‌ آن ارائه کرده است.

این گزارش حاکی از آن است که گلکسی Z فولد 6 اسلیم با شماره مدل SM-F958N از یک دوربین جلوی 10 مگاپیکسلی آشنا در نمایشگر بیرونی بهره خواهد برد. جزئیات سنسورهای اصلی و تله‌فوتو هنوز مشخص نیست، اما این گزارش اشاره می‌کند که این مدل یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی نیز خواهد داشت.

نکته مهمتر اینکه Galaxy Z Fold 6 Slim ممکن است ارتقاء چشمگیری در دوربین زیر نمایشگر (UPC) به همراه داشته باشد. به جای سنسور 4 مگاپیکسلی استاندارد Z Fold 6، نسخه باریکتر احتمالاً با یک سنسور 5 مگاپیکسلی UPC عرضه خواهد شد.

این طراحی احتمالا در کیفیت تصویر، زمانی که در حالت باز گوشی سلفی ثبت می‌کنید موثر خواهد برد. با اینحال خیلی هم انتظارتان را بالا نبرید چراکه تغییرات چندان هم چشمگیر نیست.


بیشتر بخوانید:


جزئیات اولیه دوربین گلکسی Z فولد 6 اسلیم

طبق شایعات قبلی، Z Fold 6 Slim در حالت تاشده ضخامتی 10 میلی‌متری دارد و از یک نمایشگر بیرونی 6.5 اینچی و یک نمایشگر اصلی تاشدنی به اندازه 8 اینچ بهره خواهد برد. جالب‌ اینکه، این مدل احتمالا اولین گوشی تاشوی سامسونگ باشد که از تیتانیوم در ساخت آن استفاده شده است.

جزئیات اولیه دوربین گلکسی Z فولد 6 اسلیم و تاریخ عرضه آن لو رفت
گلکسی Z فولد 6 اسلیم

نکته‌ی دیگری که باید به آن توجه داشت مکان عرضه گلکسی زد فولد 6 اسلیم است. در حالی که Galaxy Z Fold 6 به صورت جهانی عرضه می‌شود، عرضه Z Fold 6 Slim احتمالا محدودتر خواهد بود. طبق شایعاتی که به تازگی منتشر شده احتمالا این مدل فقط در بازارهای ژین و کره عرضه می‌شود و خبری از بازارهای اروپا و آمریکایی شمالی نیست.

گزارشی از “The Chosun Daily” به انعکاس زمان عرضه Galaxy Z Fold 6 Slim در کره در تاریخ 25 سپتامبر پرداخته است؛ یعنی تنها یک ماه دیگر. انتظار می‌رود قیمت این مدل حدود 2.8 میلیون وون (تقریباً 2100 دلار) باشد که 200 دلار بیشتر از قیمت ابتدایی Z Fold 6 استاندارد است.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر