coinex
otetmarket
propification.com

اولین تصویر تبلیغاتی از سری جدید تبلت‌های گلکسی Tab S10 تایید می‌کند مدل استانداردی وجود ندارد

اخبار و شایعات حاکی از آن است که سری جدید تبلت‌های گلکسی سامسونگ تنها شامل دو مدل خواهد بود. حالا یک تصویر تبلیغاتی فاش شده به نظر می‌رسد این موضوع را تایید می‌کند. به نظر می‌رسد سامسونگ در نسل جدید خود تنها بر روی مدل‌های Galaxy Tab S10 Plus و S10 Ultra تمرکز کرده و مدل استاندارد Galaxy Tab S10 را در این سری نمی‌بینیم.

هر دو مدل پلاس و اولترا تقریباً شبیه به مدل‌های S9 به نظر می‌رسند. مدل اولترا مثل گذشته در نمایشگرش ناچ  دارد در حالی که مدل پلاس بدون ناچ عرضه خواهد شد. تصویر فاش شده نشان می‌دهد که مدل پلاس در رنگ نقره‌ای و مدل اولترا در رنگ گرافیت موجود خواهد بود. با این حال، این تصویر اطلاعات بیشتری از مشخصات فنی آنها را فاش نمی‌کند.


بیشتر بخوانید:


جزئیات فنی و شارژ سری جدید تبلت‌های گلکسی Tab S10

با توجه به اطلاعات منتشر شده از وب‌سایت‌های معتبر صدور گواهی‌نامه، جزئیاتی از این تبلت‌ها در دست داریم. طبق گواهی‌نامه 3C چین، مدل‌های Tab S10 از شارژ سیمی 45 وات پشتیبانی خواهند کرد، مشابه سری S9. متاسفانه، به نظر می‌رسد که شارژر همچنان به صورت جداگانه فروخته خواهد شد که این روند در میان دستگاه‌های پرچمدار رو به افزایش است.

پردازنده و تفاوت‌ها سری جدید تبلت‌های گلکسی Tab S10

بزرگترین شگفتی (یا شاید عدم شگفتی) استفاده از پردازنده است. شایعات نشان می‌دهند که مدل‌های S10 Plus و Ultra از تراشه Dimensity 9300+ شرکت Mediatek استفاده خواهند کرد.

سامسونگ همیشه از تراشه‌های برتر Snapdragon کوالکام برای سری Galaxy Tab S خود استفاده کرده است. به نظر می‌رسد که این موضوع در حال تغییر است و این بار شاهد استفاده از تراشه Mediatek در این سری خواهیم بود.

 

تبلت‌های Tab S10 انتظار می‌رود در اکتبر عرضه شوند، تقریباً همزمان با معرفی تراشه Dimensity 9400 شرکت Mediatek. بنابراین، نه تنها سری Galaxy Tab S10 از تراشه Mediatek استفاده خواهد کرد، بلکه این تراشه نیز جدیدترین و به‌روزترین تراشه نخواهد بود.

افشاهای تاکنون نشان از بروزرسانی محافظه‌کارانه برای سری Galaxy Tab S10 دارند. باید منتظر جزئیات رسمی از سوی سامسونگ بمانیم تا این افشاها تایید شوند و تصویر واضح‌تری از آنچه سری Galaxy Tab S10 واقعاً ارائه می‌دهد، به دست آید.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر