coinex
otetmarket
propification.com

اندازه باتری اوپو فایند X8 اولترا قابلیت‌های شارژ سیمی و بی‌سیم لو رفت

احتمالا گوشی هوشمند فایند X8 اولترا را با چیپست اسنپدراگون 8 ننسل 4 در ژانویه 2025 معرفی خواهد شد. برخلاف مدل قبلی که فقط در چین عرضه شد، گمان می‌رود که این دستگاه به بازار جهانی نیز راه یابد.

اخیرا Digital Chat Station اطلاعاتی در مورد یک گوشی هوشمند که از چیپ SM8750 کوالکام بهره می‌برد، در ویبو منتشر کرده که ایموجی های استفاده شده در این پست به یک گوشی آینده از اوپو اشاره دارند.


بیشتر بخوانید:


جزئیات باتری و قابلیت‌های شارژ اوپو فایند X8 اولترا

طبق این افشا، Find X8 Ultra از باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که از شارژ سیمی 100 وات و بی سیم 50 وات پشتیبانی می‌کند.

به گفته افشاگری‌های قبلی، Find X8 Ultra مجهز به یک پنل OLED با ابعاد 6.78 اینچ و طراحی میکرو-انحنایی خواهد بود. این صفحه نمایش رزولوشن 3168 در 1440 پیکسل و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز را ارائه می‌دهد. همچنین، این نمایشگر حسگر اثر انگشت اولتراسونیک داخل صفحه برای امنیت بیشتر نیز دارد.

انتظار می‌رود گوشی هوشمند Find X8 Ultra با سیستم‌عامل ColorOS 15 مبتنی بر اندروید 15 عرضه شود. مانند مدل قبلی، این گوشی نیز دارای یک سیستم دوربین چهارگانه در پشت خواهد بود که شامل دو دوربین تله‌فوتو پریسکوپی می‌شود.

جزئیات باتری و قابلیت‌های شارژ اوپو فایند X8 اولترا

بررسی مدل‌های دیگر سری Find X8

Find X8 و Find X8 Pro که انتظار می‌رود در اکتبر سال جاری عرضه شوند، از چیپ دایمنسیتی 9400 بهره خواهند برد. گوشی اوپو فایند X8 دارای یک صفحه نمایش صاف و کوچک‌تر و یک سیستم دوربین سه‌گانه خواهد بود، در حالی که Find X8 Pro دارای یک نمایشگر میکرو-انحنایی بزرگ‌تر و یک سیستم دوربین چهارگانه با دو دوربین تله‌فوتو پریسکوپی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر