coinex
otetmarket
propification.com

گلکسی A73 سامسونگ به‌روزرسانی امنیتی اوت 2024 را دریافت می‌کند

گلکسی A73 سامسونگ دریافت به‌روزرسانی امنیتی اوت 2024 را آغاز کرده است. چندین گوشی هوشمند سری گلکسی A قبلاً به‌روزرسانی امنیتی جدید را از سامسونگ دریافت کرده‌اند و بقیه گوشی‌های هوشمند آن را در چند روز آینده دریافت خواهند کرد.

به‌روزرسانی امنیتی اوت 2024 اکنون در مالزی با نسخه سیستم عامل A736BXXS9EXH2 عرضه شده است. وصله امنیتی جدید نزدیک به 50 آسیب‌پذیری امنیتی موجود در نسخه نرم‌افزار قبلی را برطرف می‌کند.


بیشتر بخوانید:


گلکسی A73 سامسونگ به‌روزرسانی امنیتی اوت 2024 را در آسیا دریافت می‌کند

سایر کشورهای آسیایی نیز طی روزهای آینده آن را دریافت می‌کنند. اگر در مالزی ساکن هستید و گلکسی A73 دارید می‌توانید با مراجعه به بخش تنظیمات، باز کردن منوی به‌روزرسانی نرم‌افزار و انتخاب گزینه دانلود و نصب، به‌روزرسانی جدید را بررسی کنید.

گلکسی A73 سامسونگ اوایل سال 2022 با اندروید 12 عرضه شد. این گوشی آپدیت اندروید 13 را در اواخر سال 2022 و آپدیت اندروید 14 را در اواخر سال 2023 دریافت کرد. به‌روزرسانی اندروید 15 (One UI 7.0) اواخر سال برای این گوشی هوشمند عرضه می‌شود.

از آپدیت One UI 7.0 برای Galaxy A73 چه انتظاری می‌توان داشت؟

شایعات ادعا می‌کنند که One UI 7.0 یک زبان طراحی رابط کاربری جدید، نمادهای برنامه جدید، انیمیشن‌ها و انتقالات روان‌تر، طرح‌بندی پنل سریع، قفل برنامه و بسیاری از ویژگی‌های نرم‌افزاری دیگر را معرفی می‌کند. یک برنامه اصلاح شده برای دوربین نیز با این به‌روزرسانی ارائه شده که عکاسی با یک دست را ساده‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر