coinex
otetmarket
propification.com

قابلیت Satellite SOS اکنون برای سری پیکسل 9 در ایالات متحده عرضه شده است

به نظر می‌رسد گوگل سعی دارد برای سری جدیدش سنگ تمام بگذارد. اکنون این تولید کننده قابلیت Satellite SOS را به سری پیکسل 9 خود اضافه کرده است.

البته این تصمیم جدیدی نیست، هنگام معرفی این پرچمداران، گوگل اعلام کرد که قابلیت Satellite SOS به سری جدیدش اضافه می‌شود و اکنون به وعده خود عمل کرده است. قابلیت Satellite SOS فعلا فقط در ایالات متحده عرضه شده و خبر خوب اینکه تا دو سال اول برای کاربران رایگان است. هنوز مشخص نیست که این خدمات، پس از دوره رایگان چقدر هزینه خواهد داشت.


بیشتر بخوانید:


چگونه از قابلیت Satellite SOS استفاده کنیم؟

اگر قصد استفاده از قابلیت Satellite SOS را دارید، گوگل مسیج باید برنامه پیام‌رسانی پیش‌فرض در هر کدام از اعضای پیکسل 9 شما باشد. گوگل با ارسال اعلانی به شما آگاهتان می‌کند که این سرویس فعال است اما بهرحال شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر وارد بخش تنظیمات شده، Safety & اضطراری را باز کرده و Satellite SOS را بزنید. در اینجا یک ویدئوی آموزشی در خصوص نحوه استفاده از قابلیت Satellite SOS به شما نشان داده می‌شود.

چگونه از قابلیت Satellite SOS استفاده کنیم؟

قبل از اینکه بتوانید از طریق سیستم ماهواره‌ای SOS با خدمات اضطراری تماس بگیرید، باید به چند پرسش درباره وضعیت اضطراری خود پاسخ دهید تا مطمئن شوید که بهترین کمک ممکن را برای شرایط خاص خود دریافت می‌کنید.

توجه داشته باشید که زمانی که گوشی شما از خدمات SOS ماهواره‌ای استفاده می‌کند، اطلاعاتی مانند نام، آدرس ایمیل، شماره تلفن، موقعیت مکانی، جزئیات دستگاه و اطلاعات تماس اضطراری‌تان با خدمات اضطراری و ارائه‌دهندگان خدمات ماهواره‌ای اشتراک‌گذاری می‌شود.

در این فرایند، گوگل با شرکت Skylo برای پشتیبانی فنی و با Garmin برای مدیریت پاسخ به شرایط اضطراری همکاری می‌کند. این همکاری‌ها به منظور اطمینان از ارائه خدمات سریع و مؤثر در زمان وقوع حوادث اضطراری تنظیم شده و می‌تواند کمک شایانی به بهبود واکنش‌ها در مواقع بحرانی کند.

بیشتر بخوانید:

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر