coinex
otetmarket
propification.com

تخصیص لاستیک دولتی به ناوگان حمل و نقل جاده ای اربعین

مدیرکل دفتر آماد و توزیع وزارت صمت با توجه به بازگشت زائرین کربلا، از تخصیص لاستیک دولتی به ناوگان حمل و نقل جاده ای اربعین خبر داد.

فردا یکشنبه، 4 شهریور 1403 مصادف شده است با روز اربعین حسینی؛ میلیون‌های زائر هم‌اکنون خود را به کربلا رسانده تا در مراسم سوگواری چهلمین روز شهادت سید و سالار شهیدان شرکت کنند. در این بین اما هزاران نفر دیگر نیز وجود دارند که پیش‌تر زیارت خود را انجام داده و تصمیم گرفته‌اند قبل از سر رسیدن روز اربعین به سمت مبدأ خود حرکت کنند. اکثریت این جمعیت با خودروهای حمل و نقل جاده‌ای مانند اتوبوس، تاکسی دربستی و غیره به عراق سفر کرده بودند. بسیاری از این خودروها حتی چندین بار به سمت مرزهای ایران حرکت کرده و زائرین را به مقصد رسانده بودند. حال به جهت کاهش هزینه آنان، وزارت صمت تصمیم به تحویل لاستیک دولتی به ناوگان حمل و نقل جاده ای اربعین گرفته است. جزئیات بیشتر خبر را در ادامه مطلب بخوانید.

بیشتر بخوانید: شرایط فروش اکستریم VX شهریور 1403 [+ قیمت]

تخصیص لاستیک دولتی به ناوگان حمل و نقل جاده ای اربعین

محمدجواد ناظرزاده، مدیرکل دفتر آماد و توزیع وزارت صمت، در این خصوص بیان کرد: «با توجه به افزایش بازگشت مسافران اربعین از کشور عراق و نیاز به ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای در مرزها وزارت صمت در راستای مسئولیت خود از اختصاص لاستیک به این ناوگان خبر داد.»

وی ادامه داد:

«به هر ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای که برای حمل مسافر به مرزهای عراق مراجعه کند با تایید سازمان راهداری با اولویت اول لاستیک و روغن با قیمت مصوب اختصاص خواهد یافت.»

تخصیص لاستیک دولتی به ناوگان حمل و نقل جاده ای اربعین

ناظرزاده همچنین گفت: «پیش‌بینی می‌شود در هفته آینده حدود 1میلیون نفر از کشور عراق وارد کشور شوند که این موضوع نیاز به ناوگان در مرزها را افزایش می‌دهد.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص تمهیدات دولت برای ایام اربعین مانند تخصیص لاستیک دولتی برای رانندگان خودروهای حمل و نقل جاده‌ای چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر