coinex
otetmarket
propification.com

طرح فروش نقد و اقساط محصولات فونیکس [+ شرایط و قیمت]

طرح فروش نقد و اقساط محصولات فونیکس توسط شرکت مدیران خودرو اعلام شد. در این طرح 5 محصول از برند فونیکس برای فروش عرضه شده است.

مدیران حودرو بازهم با یک طرح فروش جدید آمده است. این شرکت در آخرین اطلاعیه‌های فروش خود، طرح فروش نقد و اقساط محصولات فونیکس را اعلام کرده است.  مدیران خودرو همچنین 2 روز پیش طرح فروش 3 محصول MVM را اعلام کرد و پیش‌بینی می‌شد که شرایط فروش محصولات فونیکس نیز به زودی منتشر خواهد شد.

در این طرح 5 خودرو از برند فونیکس عرضه شده و متقاضیان می‌توانند برای خرید آنها اقدام کنند. ضمناً نحوه خرید و سفارش‌گیری این 5 خودرو نیز مانند محصولات ام وی ام است. برای اطلاع از جزئیات طرح ادامه مطلب را دنبال کنید.


بیشتر بخوانید:


طرح فروش نقد و اقساط محصولات فونیکس شهریور 1403

متقاضیان خودروهای فونیکس در این طرح می‌توانند از امروز شنبه، 3 شهریور 1403 با مراجعه به یکی از نمایندگان مجاز فروش شرکت مدیران خودرو، خودرو مورد نظر خود را انتخاب و به صورت نقدی یا اقساطی سفارش‌گیری کنند. ضمناً زمان خاصی برای این بخشنامه فروش اعلام نشده است.

5 خودرو حاضر در این طرح فروش شامل تیگو 7 پرو پریمیوم، تیگو 8 پرو مکس IE، تیگو 8 پرو E+، فونیکس FX و تیگو 7 پرو Phev می‌شوند. بدیهی است که برای خرید نقدی باید کل مبلغ در زمان مراجعه به نمایندگی پرداخت اما برای خرید اقساطی، مشتری مجاز است خودرو را با اقساط 60 ماهه سفارش دهد و فقط مبلغ پیش‌پرداخت را در زمان سفارش‌پیری پرداخت می‌کند. ضمناً موعد تحویل خودرو 90 روزه اعلام شده است.

طرح فروش نقد و اقساط محصولات فونیکس شهریور 1403

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط شرکت در طرح فروش جدید مدیران خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر