coinex
otetmarket
propification.com

تبلت POCO Pad 5G در هند معرفی شد؛ مشخصات آشنا، قیمت مقرون‌به‌صرفه

شرکت POCO که زیرمجموعه‌ای از شیائومی بشمار می‌رود، وارد بازار تبلت‌های هند شده است. تبلت POCO Pad 5G اولین محصول از این دسته است که به تازگی در بازارهای جهانی رونمایی شد. البته به‌نظر می‌رسد نسخه‌ی هندی هم با همان مشخصات عرضه شود.

این تبلت شباهت زیادی به تبلت Redmi Pad Pro دارد که اوایل همین ماه در هند عرضه شد. تنها تفاوت این دو دستگاه در قیمت آنهاست.

تبلت POCO Pad 5G از لحاظ طراحی مشابه با Redmi Pad Pro است. این تبلت فریم مسطحی با بدنه فلزی یک‌تکه و دو حلقه دوربین در پشت دو رنگی دارد. جلوی دستگاه دارای حاشیه‌های باریکی در اطراف صفحه نمایش 12.1 اینچی آن است. این نمایشگر دارای رزولوشن 2.5K، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 600 نیت است که تجربه‌ی چندرسانه‌ای فوق‌العاده‌ای را تضمین می‌کند.


بیشتر بخوانید:


مشخصات تبلت POCO Pad 5G نسخه هندی

تبلت POCO Pad 5G با قلم استایلوس و کیبورد سازگار است. از لحاظ صوتی، این تبلت مجهز به چهار بلندگو با پشتیبانی از Dolby Atmos و همچنین دو میکروفون است. دوربین پشتی این تبلت 8 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن نیز 8 مگاپیکسل است.

درون این تبلت از پردازنده اسنپدراگون 7s نسل 2 استفاده شده است. تبلت پوکو پد 5G دارای حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. این تبلت از یک باتری 10000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات تغذیه می‌کند.

از نظر نرم‌افزاری، این دستگاه با سیستم‌عامل HyperOS مبتنی بر اندروید 14 عرضه می‌شود و دارای ویژگی‌های اتصال چندگانه شیائومی نظیر مشاهده اپلیکیشن‌های گوشی در تبلت، اپلیکیشن یادداشت‌های بین دستگاهی، همگام‌سازی شبکه و غیره نیز است. بعلاوه اینکه از امکانات ارتباطی مانند اتصال 5G، WiFi-6، پورت USB-C، بلوتوث و GPS برخوردار است.

مشخصات تبلت POCO Pad 5G نسخه هندی

قیمت و موجودی تبلت POCO Pad 5G

تبلت POCO Pad 5G با قیمت 22999 روپیه برای نسخه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و قیمت 24999 روپیه برای نسخه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی و در رنگ‌های Pistachio Green و Cobalt Blue عرضه می‌شود.

امکان خرید این تبلت از سایت Flipkart از تاریخ 27 اوت وجود دارد. همچنین برند POCO عضویت یک ساله رایگان Times Prime و شش ماه اشتراک رایگان MS Office 365 را به خریداران این تبلت هدیه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر