coinex
otetmarket
propification.com

اتمام ثبت نام محصولات ایران خودرو ؛ آمار ثبت‌نام و درصد شانس برنده شدن

ثبت نام محصولات ایران خودرو تا ساعت 24 شب گذشته ادامه داشت و همانطور که گفتیم، مهلت ثبت‌نام تمدید نشد. چند نفر در این طرح شرکت کردند و شانس برنده شدن چقدر است؟ در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

ایران خودرو بالاخره پس از وقفه‌ای 2 ساله، طرح فروش برخی از محصولاتش را برای مرداد و شهریور 1403 فعال و نام‌نویسی اولیه را انجام داد. مهلت ثبت نام محصولات ایران خودرو از تاریخ 24 مرداد لغایت 2 شهریور بود که از ساعت 24 شب گذشته دیگر امکان ثبت‌نام وجود ندارد و حالا متقاضیان باید منتظر اعلام نتایج قرعه‌کشی بمانند.

پیش‌بینی می‌شد که بیش از 2 میلیون نفر در این طرح شرکت کنند، که همانطور هم شد. براساس آخرین آمار اعلام شده، 2 میلیون و 200 نفر برای خرید خودرو از طریق سایت فروش جدید محصولات ایران خودرو اقدام کردند؛ البته انتظار می‌رفت که تعداد شرکت‌کنندگان تا 3 میلیون نفر هم پیش رود اما به دلیل اینکه پیش‌نیاز افتتاح حساب وکالتی به مبلغ 230 میلیون تومان برای این طرح درنظر گرفته شده بود، احتمالاً هزاران نفر از دیگر منقاضیان نتوانستند بهای مورد نظر را به حساب وایز کنند. در ادامه مطلب با جزئیات خبر همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: شرایط تبدیل محصولات ایران خودرو شهریور 1403 اعلام شد [+ جدول]

ثبت نام محصولات ایران خودرو به پایان رسید

ثبت‌نام ایران خودرو برای 3 گروه عادی، جوانی جمعیت و خوردوهای فرسوده شب گذشته به پایان رسید و حالا انتظارات برای اعلام نتایج و تخصیص خودرو آغاز شده است. در جدیدترین طرح فروش محصولات ایران خودرو، مجموعاً 2 میلیون و 200 نفر ثبت‌نام کردند که طبق آمارهای پیشین، 50 درصد به متقاضیان طرح جوانی جمعیت، 20 درصد به خودروهای فرسوده و 30 درصد به متقاضیان عادی تخصیص خواهد یافت. این مورد یعنی اینکه شانس برنده شدن برای هر نفر متقاضی عادی کمتر از 1 درصد است.

در این طرح فروش 12 محصول امکان سفارش‌گیری بودند که در میان آنها ری‌را، اولین کراس‌اوور ایرانی ساخت ایران خودرو و دو خودرو برقی نیز حضور داشتند.

ثبت نام محصولات ایران خودرو به پایان رسید

زمان قرعه کشی ایران خودرو نیز در روز سه‌شنبه، 6 شهریورماه خواهد بود و پس از اعلام نتایج امکان برداشت مبلغ 230 میلیون تومان حساب وکالتی وجود خواهد داشت.

براساس اعلام قبلی، 120 هزار دستگاه خودرو در این طرح عرضه شده طبق آنچه معاون وزیر صمت گفته بود، این خودروها نهایتاً تا انتهای سال به برنده شدگان تحویل داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص اتمام مهلت ثبت نام محصولات ایران خودرو و آمار دکر شده چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر