coinex
otetmarket
propification.com

قابلیت Circle to Search در گلکسی‌ A54 کاربران ایالات متحده فعال شد

روز گذشته غول فناوری کره‌ای به‌روزرسانی نرم افزاری جدیدی را برای گلکسی‌ A54 خود منتشر کرد که Google’s Circle to Search را به همراه وصله امنیتی اوت 2024 به این گوشی اضافه می‌کرد.

قبلا این شرکت آن را تنها برای نوع دستگاهی که در اروپا به فروش می‌رسید در دسترس قرار داده بود اما خبر خوب اینکه به‌روزرسانی جدید در حال گسترش است و امروز به نسخه قفل‌شده توسط اپراتور ایالات متحده با شماره مدل SM-A546U رسیده است.


بیشتر بخوانید:


ارمغان Circle to Search برای گلکسی‌ A54

آخرین به‌روز رسانی دارای نسخه سیستم عامل A546VSQU8CXH1 است. شما می‌توانید با مراجعه به بخش تنظیمات، به‌روزرسانی نرم افزار و انتخاب گزینه دانلود و نصب از به‌روزرسانی جدید استفاده کنید اما اگر پس از انجام این دستورالعمل به‌روزرسانی را مشاهده نکردید باید منتظر بمانید چرا که هنوز برای گلکسی‌ A54 شما منتشر نشده است.

با Circle to Search، می‌توانید هر چیزی را روی صفحه نمایش تنها با کشیدن یک دایره در اطراف آن جستجو کنید. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد آهنگی که در اطرافتان پخش شده یا در حال زمزمه کردن آن هستید را پیدا کنید.

شما می‌توانید فقط با فشار دادن و نگه داشتن دکمه هوم یا دسته ناوبری از این ویژگی در هر مکانی استفاده کنید. وصله امنیتی جدیدی هم که به گلکسی‌ A54 اضافه شده فقط وظیفه برطرف کردن 50 مشکل امنیتی شناخته شده را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر