coinex
otetmarket
propification.com

ویو Y300 پرو با صفحه‌نمایش چهار لبه خمیده و باتری بزرگ عرضه می‌شود

ویو Y300 پرو پیش‌تر با بسته‌بندی بنفش در برخی از گزارش‌ها دیده شده است. امروز  Tipster Digital Chat Station جزئیات دیگری از این دستگاه را با کاربران به اشتراک گذاشته است.

طبق اطلاعات این افشاگر، این گوشی دارای صفحه‌نمایش چهار لبه خمیده در جلو خواهد بود که در مرکز حاشیه بالایی آن یک دوربین سلفی درون یک حفره قرار دارد و همچنین مجهز به باتری با ظرفیت ۶ هزار و چند صد میلی‌آمپر خواهد بود. جالب است بدانید که این اولین گوشی در سری Y است که دارای صفحه‌نمایش چهار لبه خمیده با عمق برابر است.


بیشتر بخوانید:


مشخصات ویو Y300 پرو

بر اساس اطلاعات درز کرده قبلی، ظرفیت باتری این گوشی 6500 میلی‌آمپر در ساعت خواهد بود که بزرگ‌ترین باتری در بین گوشی‌های ویوو است. جعبه بسته‌بندی لو رفته همچنین ادعا می‌کند که عمر باتری این گوشی فوق‌العاده طولانی است. علاوه بر این، گوشی ویوو Y300 Pro از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می‌کند که قبلاً توسط پلتفرم صدور گواهینامه 3C چین تأیید شده است.

مشخصات ویو Y300 پرو

اگر خاطرتان باشد، ویوو Y200 Pro به صفحه نمایش 6.78 اینچی فول‌اچ‌دی پلاس آمولد مجهز است که حداکثر روشنایی 1300 نیت را ارائه می‌دهد. این گوشی به چیپست اسنپدراگون 695 5G مجهز شده که با حافظه داخلی UFS 2.2 جفت می‌شود.

این گوشی احتمالا یکی بهترین گوشی های میان رده 2024 به لحاظ دوربین خواهد بود. چراکه دوربین‌های خوبی در کنار یکدیگر مچ شده‌اند و شرایط لارم ثبت و نمایش عکس‌های با کیفیت را دارد. مجموعه دوربین این دستگاه متشکل از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی در قاب پشت و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در جلو است که می‌توان این همان

ویوو Y200 Pro باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ نسبتا کند 44 واتی داشت. بنابراین می‌توان گفت که ویو Y300 پرو نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت قابل توجهی را در بخش باتری و شارژ تجربه می‌کند.

بهرحال به خاطر داشته باشید که تمامی این گفته‌ها فعلا در حد شایعه است و ممکن تا زمان عرضه بسیاری از مشخصات تغییر کنند.

بیشتر بخوانید:

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر