coinex
otetmarket
propification.com

متقاضیان محصولات ایران خودرو روش فروش را انتخاب کنند [+ زمان برداشت وجه حساب وکالتی]

متقاضیان محصولات ایران خودرو می‌توانند از امروز روش فروش مدنظر خود را انتخاب کنند تا قرعه‌کشی براساس روش انتخابی آنان برگزار شود. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

سایت فروش جدید ایران خودرو با اطلاعیه شماره 4 ایران خودرو به‌روزرسانی شده است. در این اطلاعیه گفته شده که متقاضیان محصولات ایران خودرو باید از بین دو طرح فروش یکی را انتخاب کرده تا قرعه‌کشی براساس طرح انتخابی برگزار شود. بدین ترتیب می‌توان نتیجه گرفت که قرعه‌کشی به دو دسته تقسیم شده و این می‌تواند شانس افراد را برای برنده شدن افزایش دهد. این امکان از امروز آغاز شده و تا 6 روز ادامه خواهد داشت. ضمناً در بخشی از این اطلاعیه به زمان رفع مسدودی حساب وکالتی نیز اشارده شده است.


بیشتر بخوانید:


متقاضیان محصولات ایران خودرو روش فروش را انتخاب کنند

3 روز پیش جمعه، 2 شهوریور 1403 مهلت ثبت‌نام محصولات ایران خودرو به پایان رسید و حدود 2 میلیون و 200 هزار نفر در طرح فروش جدید این شرکت ثبت‌نام کردند. پس از آن حالا زمان قرعه‌کشی و زمان برداشت حساب وکالتی حائزاهمیت است تا مشخص شود که منتخبین این طرح چه افرادی هستند.

ایران خودرو برای این دسته از افراد اطلاعیه‌ای «نحوه ثبت درخواست خرید (اولویت‌بندی) برخی محصولات ایران خودرو – متمم» را منتشر کرده است که اطلاعیه شماره 4 این شرکت محسوب می‌شود.

در بخش اول این اطلاعیه متن زیر منتشر شده است:

بدینوسیله با پایان یافتن مهلت ثبت درخواست خرید (اولویت‌بندی) در مورخ 1403/06/02، به استحضار متقاضیان محترم می‌رساند پیرو اطلاعیه‌های شماره 1 مورخ 1403/05/20 و اطلاعیه شماره 2 مورخ 1403/05/22 و اطلاعیه شماره 3 مورخ 1403/05/24 در خصوص نحوه ثبت درخواست خرید (اولویت‌بندی) برخی از محصولات شرکت ایران خودرو، با عنایت به تأکیدات سازمان محترم بازرسی کل کشور در خصوص برخی ابهامات و اشکالات مطرح شده و به منظور بهره‌مندی از امکانات جدید ایجاد شده در سامانه و موارد تکمیلی، اطلاعیه شماره 4 صادر می‌گردد.

در این اطلاعیه گفته شده که متقاضیان محصولات ایران خودرو 6 روز مهلت دارند (یکشنبه، 4 شهریور تا جمعه، 9 شهریورماه) مهلت دارند اولویت‌های انتخابی خود را به در روش فروش فوق العاده یا پیش فروش مطابق با تصویر زیر قرار دهند:

متقاضیان محصولات ایران خودرو روش فروش را انتخاب کنند

ضمناً در اطلاعیه ذکر شده که متقاضیان عادی از روز دوشنبه، 5 شهریور 1403 می‌توانند مبلغ مسدود شده در حساب وکالتی را برداشت کنند. جزئیات کامل اطلاعیه شماره 4 را در تصاویر زیر می‌توانید مطالعه کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص اعلام روش فروش محصولان این شرکت و همچنین زمان برداشت حساب وکالتی چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر