coinex
otetmarket
propification.com

قرعه کشی محصولات ایران خودرو به تعویق افتاد؛ علت تعویق چیست؟

قرعه کشی محصولات ایران خودرو قرار بود فردا سه‌شنبه، 6 شهریور 1403 برگزار شود. اما ظاهراً سازمان بازرسی مانع برگزاری قرعه‌کشی شده است. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشبد.

روز جمعه 2 شهریورماه ثبت‌نام طرح فروش جدید ایران خودرو به اتمام رسید و حدود 2 میلیون و 200 هزار نفر در این طرح شرکت کردند. پس از پایان ثبت‌نام، ایران خودرو زمان قرعه‌کشی طرح فروش خود را روز سه‌شنبه، 6 شهریورماه اعلام کرد.

پس از آن ایران خودرو روز گذشته در اطلاعیه شماره 4 به متقاضیان 6 روز مهلت داده تا روش فروش خودرو را از بین دو روش فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش انتخاب کنند. حالا باوحود اینکه همه متقاضیان مشتاق اعلام نتایج قرعه‌کشی هستند، سازمان بازرسی کل کشور از ایران خودرو خواسته است که در خصوص روش قرعه‌کشی شفاف‌سازی کند.


مطالب بیشتر:


قرعه کشی محصولات ایران خودرو به تعویق افتاد

قرعه‌کشی ایران خودرو ابهامات بسیار زیادی دارد که نه برای مردم و متقاضیان مشخص است و نه برای نهادهای دولتی. پس با این حساب احتمالاً به زودی اطلاعیه شماره 5 ایران خودرو نیز منتشر شود.

سازمان بازرسی کل کشور از ایران خودرو خواسته است که درخصوص روش فروش محصولاتش شفاف‌سازی کند. این خواسته منجربه تعویق در قرعه‌کشی ایران خودرو شده است.

قرعه کشی محصولات ایران خودرو به تعویق افتاد

حال برای با توجه به اینکه 6 روز برای انتخاب روش فروش متقاضیان زمان اعلام شده، احتمالاً قرعه‌کشی طرح فروش به آخر هفته جاری کشیده می‌شود.

نکته: اگر به هر دلیلی موفق به انتخاب روش فروش نشدید، سیستم به صورت خودکار نام شما را در فروش فوق‌العاده قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص تعویق زمان قرعه‌کشی طرح فروش ایران خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر