coinex
otetmarket
propification.com

گوشی ردمی نوت 14 5G توسط پایگاه داده IMEI GSMA تائید شد

شرکت شیائومی به طور رسمی وجود گوشی ردمی نوت 14 5G را تایید کرده است. اخیراً به‌روزرسانی در پایگاه داده IMEI GSMA شماره مدل این گوشی هوشمند را تایید کرده است.

با تایید وجود Redmi Note 14 5G، می‌توان گفت که سری جدید Redmi Note 14 در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد. جزئیات سری ردمی نوت 14 هم اکنون فاش شده است.

گوشی‌های هوشمند جدید با کدنامه‌های “Beryl”، “Amethyst” و “Malachite” قابل شناسایی هستند. گفته شده که Note 14 Pro 5G با کدنامه “Amethyst” و شماره مدل داخلی O16U عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


معرفی سری گوشی ردمی نوت 14 5G

این گوشی هوشمند با پردازنده SM7635 (اسنپدراگون 7S نسل 3) عرضه می‌شود. همچنین ترکیب دوربین این دستگاه بر حسب بازارها متفاوت خواهد بود. اکنون با اطلاعات جدیدی مواجه هستیم.

گوشی ردمی نوت 14 5G توسط پایگاه داده IMEI GSMA تائید شد

گوشی ردمی Note 14 5G با شماره مدل 24094RAD4G در پایگاه داده IMEI مشاهده شده است. این موضوع تایید می‌کند که ما فاصله زیادی با معرفی سری Redmi Note 14 نداریم. به نظر می‌رسد این گوشی از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی کند، اما هنوز نمی‌توان این اطلاعات را قطعی دانست.

علاوه بر این، می‌توان به طور قاطع تایید کرد که این گوشی با پردازنده MediaTek Dimensity 6100+ عرضه خواهد شد. این اطلاعات براساس کد منبع HyperOS بدست آمده است. اطلاعات دیگری در دست نیست، اما انتظار می‌رود این مدل مشابه Redmi Note 13 5G باشد.

بیشتر بخوانید

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر