coinex
otetmarket
propification.com

لوکا مائستری، مدیر مالی ارشد اپل در سال 2025 بازنشسته می‌شود و کوان پارهک جانشین او خواهد شد

اخیرا اعلام شده که مدیر مالی ارشد اپل ، لوکا مائستری، از نقش خود در تاریخ 1 ژانویه 2025 کناره‌گیری خواهد کرد. او همچنان تیم‌های خدمات شرکتی، شامل سامانه‌ها و فناوری اطلاعات، امنیت اطلاعات و املاک و توسعه را رهبری خواهد کرد و به تیم کوک، مدیرعامل اپل، گزارش خواهد داد.

کوان پارهک، معاون برنامه‌ریزی و تحلیل مالی اپل، به عنوان جانشین لوکا مائستری در نقش مدیر مالی ارشد اپل منصوب خواهد شد.

تیم کوک در این باره گفت: “لوکا همکار فوق‌العاده‌ای در مدیریت بلندمدت اپل بوده است. او نقش کلیدی در بهبود و پیشبرد عملکرد مالی شرکت، تعامل با سهامداران و ترویج نظم مالی در همه بخش‌های اپل ایفا کرده است. خوشبختانه ما همچنان از رهبری و بینش او که نشانه‌ای از دوران حضورش در شرکت بوده است، بهره‌مند خواهیم شد.”

تیم کوک همچنین از کوان پارهک به عنوان یکی از اعضای برجسته تیم رهبری شرکت یاد کرد و او را بهترین انتخاب برای نقش مدیر مالی ارشد اپل دانست.


بیشتر بخوانید: اپل زمان رسمی رویداد معرفی آیفون 16 را اعلام کرد [+قیمت و تاریخ عرضه به بازار]


لوکا مائستری در سمت مدیر مالی ارشد اپل نقش کلیدی در رشد این شرکت داشته است

لوکا مائستری در نقش مدیر مالی ارشد اپل موفق به فراهم‌سازی سرمایه‌گذاری‌های کلیدی و کمک به دو برابر شدن درآمد شرکت شد. درآمد بخش خدمات نیز بیش از پنج برابر افزایش یافت.

تیم کوک سمت راست /لوکا مائستری سمت چپ
تیم کوک سمت راست /لوکا مائستری سمت چپ

در همین حال، کوان پارهک با 11 سال سابقه کار در اپل، مسئولیت برنامه‌ریزی و تحلیل مالی، مالی و مزایای G&A، ارتباط با سرمایه‌گذاران و تحقیقات بازار را بر عهده دارد. پارهک دارای مدرک کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه میشیگان و MBA از دانشگاه شیکاگو است.

به نظر من، جالب خواهد بود که ببینیم استراتژی‌های مالی اپل تحت رهبری کوان پارهک چگونه تحول خواهد یافت.

بیشتر بخوانید:

منبع: apple

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر