coinex
otetmarket
propification.com

شرایط فروش فوق العاده دنا پلاس شهریور 1403 [+ قیمت]

ایران خودرو، شرایط فروش فوق العاده دنا پلاس شهریور 1403 را اعلام کرد. در این طرح متقاضیان امکان تبدیل دنا پلاس به دیگر محصولات ایران خودرو را دارند.

جدیدترین طرح فروش ایران خودرو مختص به دنا پلاس و برای متقاضیان سامانه یکپارچه درنظر گرفته شده است. ایران خودرو در شرایط فروش دنا پلاس شهریور 1403 اعلام کرده است که متقاضیان امکان واریز وجه خودرو را داشته و می‌توانند 4 خودرو دیگر به جای دنا پلاس را انتخاب کنند. امکان تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه محدود است و هرچه سریعتر باید مراحل را انحام دهید.

لازم به ذکر است که هنوز دنا پلاس‌های ثبت‌نامی در سامانه یکپارچه به همه متقاضیان تحویل داده نشده، لذا احتمالاً یکی از دلایل عدم حضور دنا پلاس در طرح فروش جدید ایران خودرو، ممکن است همین مورد باشد. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.


مطالب بیشتر:


شرایط فروش فوق العاده دنا پلاس شهریور 1403

ایران خودرو با ارسال بخشنامه‌ای جدید به اطلاع نمایندگی‌های مجاز فروش و متقاضیان دنا پلاس با اولویت زمستان 1403 در سامانه یکپارچه رساند که امکان انتخاب و واریز وجه اختیاری فراهم شده است.

این متقاضیان 7 روز مهلت دارند تا خودرو مدنظر خود را انتخاب کرده و وجه موردنیاز را پرداخت کنند. طبق سنت ایران خودرو، این امکان فقط به صورت اینترنتی و از طریق سایت فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir قابل انجام است.

لازم به ذکر است که زمان فعالسازی این بخشنامه در سایت فروش ایران خودرو، پس از ارسال پیامک از سمت این شرکت است. به بخشنامه فروش زیر توجه کنید:

شرایط فروش فوق العاده دنا پلاس شهریور 1403

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در مورد شرایط و طرح فروش دنا پلاس چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر