coinex
otetmarket
propification.com

اقبال بالای خودروهای برقی در تخصیص ارز ؛ بانک مرکزی موافقت کرد

بانک مرکزی در تصمیم جدیدش به نحوی اقبال بالای خودروهای برقی در تخصیص ارز را به اثبات رساند. بدین ترتیب واردات خودروهای برقی ساده‌تر از همیشه خواهد شد.

واردات خودروهای برقی در شرایطی تسهیل یافته که خبری از واردات خودروهای بنزینی و هیبریدی نیست. این در صورتی است که تاکنون باید ده‌ها هزار خودرو نو و کارکرده به کشور وارد می‌شدند.

استارت واردات خودروهای برقی در دولت سیزدهم و همزمان با روی کار آمدن عباس علی‌آبادی، وزیر صمت این دولت زده شد. وی برنامه‌های ویژه‌ای برای واردات و حتی ساخت خودروهای برقی پیاده‌سازی کرد و حتی یک دوره خودروهای برقی را در سامانه یکپارچه ویژه خودروهای الکتریکی به فروش رساند. دولت سیزدهم حالا تمام شده و جایش را به دولت بعدی داده است.

خبرهای جدید از اقبال بالای خودروهای برقی در تخصیص ارز توسط بانک مرکزی خبر می‌دهند. به گفته این بانک، امکان ثبت سفارش برای واردات خودرو با تخصیص ارز دولتی مهیا شده است.


بیشتر بخوانید:


اقبال بالای خودروهای برقی در تخصیص ارز

به نقل از ایلنا؛ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در نامه‌ای خطاب به مدیرکل سازمان توسعه تجارت ایران در خصوص تامین ارز خودروهای برقی از محل سپرده خود، بهره‌مندی واردکنندگان از محل تامین ارز «سپرده خود» را در ثبت سفارش​ ثبت آماری موافق بخش اول مقررات ارزی در مقررات بانک عامل بلامانع اعلام کرد. اقبال بالای خودروهای برقی در تخصیص ارز

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص تخصیص ارز برای واردات خودروهای برقی چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر