coinex
otetmarket
propification.com

رندرهای لو رفته طراحی جدیدی از ماژول دوربین ریلمی جی تی 7 پرو نشان می‌دهد

اگر خاطرتان باشد ریلمی جی تی 5 پرو، دسامبر 2023 با جزیره دوربین دایره‌ای شکل بزرگ عرضه شد. امروز یک رندر از ریلمی جی تی 7 پرو در ویبو منتشر شده که نشان می‌دهد طراحی این گوشی هوشمند بیشتر به سمت جزیره دوربین مربعی شکل نسخه چینی ریلمی جی تی 6 متمایل است.

اوایل ماه جاری Digital Chat Station، طراحی شماتیک ریلمی جی تی 7 پرو را با کاربران به اشتراک گذاشت. در تصاویر لو رفته جزیره دوربین در سمت چپ قرار گرفته بودند.

اکنون رندرهای فاش شده یک پنل سفید با جزیره دوربین مربعی شکل برجسته در گوشه بالا سمت چپ را به نمایش گذاشته‌اند که از سه لنز دوربین و یک فلاش LED  تشکیل شده است. بقیه قسمت‌های پشتی زیبایی تمیز و مینیمالیستی را حفظ می‌کنند، با نام تجاری Realme که به صورت عمودی در امتداد سمت چپ پایین دستگاه قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید:


مشخصات احتمالی ریلمی جی تی 7 پرو

براساس گزارش‌های منتشر شده، ریلمی جی تی 7 پرو  دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی BOE X2 LTPO با رزولوشن 1.5K  و طراحی میکرو منحنی در چهار طرف است. این دستگاه به احتمال زیاد دارای حسگر اثر انگشت اولتراسونیک تک نقطه‌ای در صفحه نمایش برای امنیت بیشتر خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود این گوشی دارای اندروید 15 و استاندارد IP68/69 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار باشد.

احتمالا این گوشی از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4، همراه با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی بهره برده و ظرفیت باتری آن بیش از 6000 میلی آمپر باشد. شارژ سریع 100 واتی هم احتمالا پشتیبان این گوشی هوشمند است.

رندرهای لو رفته طراحی جدیدی از ماژول دوربین ریلمی جی تی 7 پرو نشان می‌دهد

شایعات ادعا می‌کنند که تنظیمات دوربین ریلمی جی تی 7 پرو شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض و یک لنز تله فوتو پریسکوپ 3x سونی LYT-600 است. انتظار می‌رود سیستم دوربین از زوم هیبریدی 10 برابر و زوم دیجیتال تا 120 برابر پشتیبانی کند. متاسفانه هیچ اطلاعاتی در مورد دوربین جلوی GT 7 Pro وجود ندارد.

شایعه شده که گوشی جدید ریلمی ماه اکتبر یا نوامبر وارد چین می‌شود. عرضه جهانی آن هم احتمالا دسامبر آغاز خواهد شد. انتظار می‌رود این اولین دستگاهی باشد که چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 را وارد بازار می‌کند.

شتر بخوانید:

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر