coinex
otetmarket
propification.com

رندرهای جدید گلکسی تب اس 10 پلاس و گلکسی تب اس 10 اولترا منتشر شد

چند روز پیش اولین رندرهای تبلت‌های پرچمدار سامسونگ منتشر شد که ما را با طراحی کلی و اعضای این مجموعه آشنا می‌کرد. سری گلکسی تب اس 10 جدید سامسونگ برخلاف سری قبلی که مدل وانیلی هم داشت، فقط از دو عضو به نام‌های دستگاه گلکسی تب اس 10 پلاس و گلکسی تب اس 10 اولترا تشکیل شده است.

امروز Android Headlines یک منبع آگاه، رندهای جدیدی از گلکسی تب اس 10 پلاس و گلکسی تب اس 10 با کاربران به اشتراک گذاشته است. این تصاویر دو تبلت را از جلو و S-Pen آنها را نشان می‌دهد.

همانطور که مشخص است گلکسی تب اس 10 پلاس و گلکسی تب اس 10 اولترا دقیقا منطبق با مدل‌های فعلی و طراحی متقارن، تمیز و مدرن ظاهر شده‌اند.

متاسفانه این تمام چیزی است که گزارش جدید در خصوص تبلت‌های پرچمدار جدید سامسونگ فاش کرده است اما نگران نباشید گزارش‌های قبلی برخی از مشخصات آنها را لو داده‌اند.

براساس گزارش‌های منتشر شده، گلکسی تب اس 10 پلاس صفحه نمایش 12.4 اینچی و گلکسی تب اس 10 اولترا مانند نسخه های قبلی خود، صفحه نمایش 14.6 اینچی دارد.

سامسونگ آنها را به چیپست مدیاتک دایمنسیتی 9300+ مجهز می‌کند که یکی از قدرتمندترین SoC های موجود در بازار است و این پردازنده، تبلت‌ها را به یک نیروگاه واقعی تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

منبع:sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر