coinex
otetmarket
propification.com

احتمالا پوکو اف 7 زودتر از تاریخ مقرر عرضه خواهد شد

اوایل ماه جاری یک دستگاه جدید از پوکو با شماره مدل 2412DPC0AG، در پایگاه داده IMEI ظاهر شد. شایعات ادعا می‌کنند که این شماره مدل به پوکو اف 7 تعلق دارد.

چنین احتمالی در ابتدا کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد چراکه پوکو اف 6 همین سه ماهه پیش در ماه مه معرفی شد. بنابراین انتظار می‌رفت که پوکو اف هم یکسال بعد یعنی در ماه مه 2025 روانه بازار شود.

اما به نظر می‌رسد پوکو قصد دارد عرضه سری F خود را تسریع بخشد. پس از پایگاه داده IMEI امروز، گواهینامه EEC نیز وجود پوکو اف 7 را با همان شماره مدل تایید کرده است. گرچه منبع جدید مشخصات دستگاه را لو نداده اما خبر از عرضه قریب الوقوع می‌دهد.


بیشتر بخوانید:


مشخصات پوکو اف 7

پوکو F6 در ژانویه سال جاری گواهینامه EEC را دریافت کرد و در ماه می رسماً رونمایی شد. اگر پوکو از استراتژی مشابهی برای پوکو اف 7 پیروی کند، ممکن است در دسامبر شاهد عرضه سری جدید باشیم.

شاید شماره مدل تلفن “2412” قبلاً برنامه پوکو را لو داده؛ البته اگر “24” برای سال و “12” برای ماه در نظر بگیریم. با این حال، توجه داشته باشید که تمامی گفته ها فعلا در حد حدس و گمان بوده و پوکو رسما چیزی را تایید نکرده است.

گواهینامه EEC Poco F7
گواهینامه EEC پوکو F7

برای پوکو اف 7 دو احتمال وجود دارد یک اینکه نسخه ای از ردمی توربو 4 برای بازار جهانی باشد و دیگری اینکه نسخه تغییر نام یافته ردمی کا 80 باشد.

شایعه شده که سری ردمی K80 نوامبر امسال در چین عرضه می‌شود، بنابراین احتمال اینکه پوکو اف 7 در دسامبر عرضه شود هم وجود دارد. البته شیائومی همیشه برای تبدیل نسخه‌های چینی به جهانی کمی تاخیر دارد اما به نظر می‌رسد این بار استراتژی خود را تغییر داده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره‌ی پوکو اف 7 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر