coinex
otetmarket
propification.com

برخی از ایستگاه‌های متروی تهران هفته‌آینده موقتا تعطیل می‌شوند

بر اساس اعلام دبیر شورای ترافیک استانداری تهران، برخی از ایستگاه‌های متروی تهران هفته‌آینده موقتا تعطیل می‌شوند. او در ادامه توضیحاتی را در این باره ارائه کرد.

ابوالفضل دربانی دبیر شورای ترافیک استانداری تهران از تعطیلی موقت برخی از ایستگاه‌های متروی تهران در هفته آینده خبر داد. طبق اعلام وی، زیرساخت‌های خطوط ریلی خط یک متروی تهران حدفاصل ایستگاه‌های شوش تا شهرری بازسازی خواهند شد.

او در این باره توضیح داد:« به منظور حفظ سلامت و ایمنی حرکت قطارها، ایستگاه‌های ترمینال جنوب، شهید بخارایی، علی‌آباد، جوانمرد قصاب و شهرری در روزهای جمعه سرویس‌دهی نخواهند داشت و تعطیل هستند.»


بیشتر بخوانید:

دربانی ادامه داد:« طی هفته آینده با توجه به تعطیلات پیش رو طی روزهای دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و جمعه ۱۲، ۱۳، ۱۴ و ۱۶ شهریورماه و روزهای پنج شنبه و جمعه ۲۲، ۲۳ و ۳۰ شهریورماه خدمات‌دهی انجام نمی‌شود.»

وی در پایان خاطرنشان کرد:« برای رفاه حال شهروندان، هماهنگی‌های لازم با شرکت اتوبوسرانی، جهت انتقال مسافران از ایستگاه مربوطه انجام شده و وسایل نقلیه در این ایستگاه‌ها برای جابه‌جایی مسافران مستقر خواهند بود.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص تعطیلی موقت برخی از ایستگاه‌های متروی تهران چیست؟ آیا شما نیز آن را تجربه کرده‌اید؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر