coinex
otetmarket
propification.com

شیائومی 15‌‌ اولترا زودتر از مدل قبلی خود عرضه می‌شود

امروز دیجیتال چت استیشن یکی از افشاگران معتبر، گزارش جدیدی منتشر کرده که نشان می‌دهد شیائومی پرچمدار بعدی خود شیائومی 15‌‌ اولترا را زودتر از تاریخ مقرر عرضه می‌کند.

همانطور که می‌دانید شیائومی 15‌ اولترا قرار بود سال 2025 به عنوان پرچمدار بعدی شیائومی وارد بازار شود اما به نظر می‌رسد شیائومی استراتژی خود را تغییر داده و قصد داری گوشی جدیدش را زودتر از حد معمول معرفی کند.

به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد خریداران بیشتری را با خود همراه کرده و با گلکسی S25 اولترا که ژانویه وارد بازار می‌شود، رقابت کند.

شیائومی همیشه مدل‌های اولترای خود را زودتر از عرضه جهانی در چین معرفی می‌کرد اما ممکن است این موضوع در خصوص شیائومی 15‌ Ultra جور دیگری رقم بخورد.

شیائومی 12S Ultra در ماه ژوئیه، 13 اولترا در آوریل و امسال 14 اولترا در ماه فوریه عرضه شدند. آنطور که مشخص است شیائومی چند وقتی می‌شود که روند را در پیش گرفته بنابراین عرضه شیائومی 15‌‌ اولترا در ژانویه خیلی هم دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.

شیائومی 15‌‌ اولترا زودتر از مدل قبلی خود عرضه می‌شود

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره شیائومی 15‌‌ اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر