coinex
otetmarket
propification.com

احتمالا نسخه باریک‌تر گلکسی Z فولد 6 سامسونگ ، گلکسی Z فولد اسپیشال ادیشن (Galaxy Z Fold Special Edition) نامیده شود

چندین گزارش درباره نسخه باریک‌تر و رده‌بالای گوشی گلکسی Z فولد 6 سامسونگ منتشر شده است. برخی شایعات ادعا می‌کردند که این گوشی با نام Galaxy Z Fold 6 Slim عرضه خواهد شد، در حالی که برخی دیگر می‌گفتند شاید نام آن Galaxy Z Fold 6 Ultra باشد. اما به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد ندارد از هیچ‌یک از این نام‌ها برای گوشی تاشوی بعدی رده‌بالای خود استفاده کند. در عوض، ممکن است این گوشی با نام گلکسی Z فولد اسپیشال ادیشن (Galaxy Z Fold Special Edition) عرضه شود.

با توجه به اطلاعات درز کرده از سوی ایوان بلس (@evleaks)، سامسونگ در حال کار روی گوشی تاشوی گلکسی زد فولد اسپیشال ادیشن (Z Fold Special Edition) است.


بیشتر بخوانید:


نسخه جدید گلکسی Z فولد 6 سامسونگ نه اسلیم است نه اولترا

بر اساس زبانی که این منبع در پست خود در شبکه اجتماعی X استفاده کرده، نشان می‌دهد که احتمالاً نام گوشی پرچمدار تاشوی سامسونگ همین باشد و نه نام‌های شایعه شده مثل Galaxy Z Fold 6 Slim و Galaxy Z Fold 6 Ultra. گزارش‌های قبلی ادعا می‌کردند که این گوشی فقط در چین و کره جنوبی عرضه خواهد شد، بنابراین نام Special Edition مناسب به نظر می‌رسد.

نسخه جدید گلکسی Z فولد 6 نه اسلیم است نه اولترا

مشخصات گلکسی زد فولد اسپیشال ادیشن سامسونگ ؛ باریک‌تر و پیشرفته‌تر

گفته می‌شود که نسخه باریک‌تر گلکسی Z فولد 6 سامسونگ که احتمالا (Galaxy Z Fold Special Edition نام بگیرد) ضخامتی برابر با 11 میلی‌متر خواهد داشت که 1.1 میلی‌متر باریک‌تر از Galaxy Z Fold 6 است که ماه گذشته عرضه شد. ظاهراً سامسونگ از صفحه لمسی داخلی گوشی حذف کرده است، بنابراین قلم S Pen با این دستگاه سازگار نخواهد بود. بنابراین، گوشی تاشوی رده‌بالای سامسونگ احتمالا به نازکی گوشی‌های تاشوی چینی نخواهند شد.

احتمالا نسخه باریک‌تر گلکسی Z فولد 6 سامسونگ ، گلکسی Z فولد اسپیشال ادیشن (Galaxy Z Fold Special Edition) نامیده شود

گفته می‌شود پنل پشتی Galaxy Z Fold Special Edition از جنس تیتانیوم خواهد بود. همچنین، این گوشی دارای دوربین فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی در قسمت پشت، دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی در صفحه نمایش کاور و دوربین زیر صفحه نمایش 5 مگاپیکسلی بهبودیافته در زیر صفحه تاشو خواهد بود. سامسونگ ممکن است نسبت ابعاد صفحه نمایش‌ها را هم تغییر دهد و از دوربین اصلی با کیفیت‌تری استفاده کند؛ با اینحال هیچکدام از مسائلی که مطرح شد به تائید رسمی سامسونگ نرسیده است.

احتمال معرفی Galaxy Z Fold Special Edition در اواخر امسال

سامسونگ ممکن است Galaxy Z Fold Special Edition را در اواخر امسال و بین ماه‌های اکتبر تا دسامبر معرفی کند. احتمالاً قیمت این گوشی بالاتر از گلکسی Z فولد 6 سامسونگ معمولی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر