coinex
otetmarket
propification.com

گوشی هوشمند گلکسی S25 اولترا ، نازک‌تر و سبک‌تر از آیفون 16 پرو مکس خواهد بود

اوایل این ماه، اولین تصاویر از گلکسی S25 اولترا منتشر شد که نشان داد این گوشی در مقایسه با مدل قبلی خود، Galaxy S24 Ultra، لبه‌های کمی گردتر دارد که این طراحی، نگه‌داشتن دستگاه را خوش‌دست‌تر می‌کند. حالا، اطلاعات جدیدی در مورد ضخامت و وزن این گوشی به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد سامسونگ قصد دارد این گوشی را از نظر راحتی کاربری ارتقا دهد.

طبق اطلاعات منتشر شده در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) توسط @UniverseIce، گوشی گلکسی S25 اولترا نازک‌ترین و سبک‌ترین گوشی پرچمدار در میان رقبای خود خواهد بود؛ از جمله آیفون 16 پرو مکس اپل که قرار است در 9 سپتامبر عرضه شود و گوگل پیکسل 9 پرو XL.


بیشتر بخوانید:


مقایسه گلکسی S25 اولترا با دیگر رقبا به لحاظ ابعاد

گوشی گوگل پیکسل 9 پرو XL دارای ضخامت 8.5 میلی‌متر و وزنی برابر با 221 گرم است. در مورد پرچمدار آینده اپل، شایعات و اطلاعات لو رفته حاکی از آن است که این گوشی ضخامت 8.25 میلی‌متر و وزن 225 گرم خواهد داشت.

این یعنی Galaxy S25 Ultra ضخامت کمتر از 8.25 میلی‌متر و وزنی کمتر از 221 گرم خواهد داشت. همچنین این اطلاعات نشان می‌دهد که مدل جدید سامسونگ حداقل 0.35 میلی‌متر نازک‌تر و 7 گرم سبک‌تر از مدل قبلی خود یعنی گلکسی S24 اولترا خواهد بود که ضخامت 8.6 میلی‌متر و وزن 232 گرم داشت. با این بهبودها، Galaxy S25 Ultra به‌مراتب راحت‌تر از Galaxy S24 Ultra در دست قرار خواهد گرفت.

گوشی هوشمند گلکسی S25 اولترا ، نازک‌تر و سبک‌تر از آیفون 16 پرو مکس خواهد بود

Galaxy S25 Ultra چه ویژگی‌های دیگری خواهد داشت؟

گزارش‌های دیگر حاکی از آن است که Galaxy S25 Ultra دارای چهار دوربین در پشت خواهد بود: دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با لنز واید، دوربین 50 مگاپیکسلی با لنز تله‌فوتو، دوربین 50 مگاپیکسلی با لنز سوپر تله‌فوتو، و دوربین 50 مگاپیکسلی با لنز اولترا واید. برای عکاسی سلفی نیز یک دوربین 12 مگاپیکسلی در جلو قرار خواهد داشت.

همچنین اطلاعات دیگری نشان می‌دهد که سامسونگ این گوشی را به چیپست کوالکوم اسنپدراگون 8 نسل 4 مجهز خواهد کرد. همچنین ممکن است مدل‌های Galaxy S25 و Galaxy S25+نیز با پردازنده اگزینوس 2500 که توسط خود سامسونگ توسعه داده شده، عرضه شوند.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر