coinex
otetmarket
propification.com

طرح فروش فوق العاده لاماری ایما هیبریدی شهریور 1403 [+ شرایط و قیمت]

شرکت آرین پارس موتور، طرح فروش فوق العاده لاماری ایما هیبریدی شهریور 1403 را اعلام کرد. نسخه هیبریدی لاماری ایما با قیمت جدید عرضه شده است.

لاماری ایما، معروف به تانک یکی از بهترین و پرفروش‌ترین خودروهای مونتاژی ایران است. این خودرو در دو نسخه بنزینی و هیبریدی تولید و به فروش می‌رسد؛ که نسخه بنزینی آن توسط آرین پارس موتور در ایران مونتاژ شده ولی نسخه هیبریدی آن در دسته خودروهای وارداتی قرار می‌گیرد.

آرین پارس موتور، طرح فروش فوق العاده لاماری ایما هیبریدی شهریور 1403 را به تازگی اعلام کرده است. اما چیزی که متقاضیان این خودرو را ناراضی می‌کند، افزایش قیمت دوباره لاماری ایما هیبرید است. این خودرو در 2 ماه گذشته یکبار دیگر افزایش قیمت را تجربه کرده بود و این دومین بار است که در این زمان محدود برچسب افزایش قیمت را دریافت کرده است. در ادامه مطلب جزئیات شرایط فروش لاماری ایما هیبریدی را توضیح می‌دهیم.


مطالب بیشتر:


طرح فروش فوق العاده لاماری ایما هیبریدی شهریور 1403

متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی که چندی پیش در دسته برندگان لاماری ایما هیبریدی قرار گرفتند، از امروز چهارشنبه، 7 شهریور 1403 رأس ساعت 10 صبح تا پایان روز سه‌شنبه، 13 شهریور ماه جاری می‌توانند با واریز وجه خودرو، ثبت‌نام خود را تکمیل کنند. همچنین خودروهای وارداتی که در تیر 1403 عرضه شده و توسط متقاضیان سفارش‌گیری شده، در صورتی که لاماری ایما HEV به آنها تخصیص یابد، می‌توانند این خودرو را با واریز وجه به قیمت جدید خریداری نمایند.

قیمت قبل و جدید لاماری ایما هیبریدی به شمل زیر است:

  • قیمت قبل: 1 میلیاردو 866 میلیون تومان
  • قیمت جدید: 1 میلیاردو 998 میلیون تومان

می‌بینیم که قیمت این کراس‌اووس جذاب فقط 2 میلیون تومان مانده که 2 میلیاردی شود. قطعاً در آینده قیمت خودرو مونتاژی آرین پارس موتور پا را فراتر خواهد گذاشت.

طرح فروش فوق العاده لاماری ایما هیبریدی شهریور 1403

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص شرایط فروش و افزایش قیمت لاماری ایما HEV چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر