coinex
otetmarket
propification.com

قابلیت جدید اینستاگرام پست‌ها را با تیپ شخصیتی‌تان هماهنگ می‌کند

اینستاگرام به تازگی ابزارهای متنی جدیدی معرفی کرده که به شما کمک می‌کند پست‌هایی طراحی کنید که بیشتر با شخصیت و سلیقه شما همخوانی داشته باشد. با قابلیت جدید اینستاگرام می‌توانید روی عکس‌های خود متن اضافه کنید و تصاویر را به صورت لایه‌ای روی هم قرار دهید تا به شکلی که دوست دارید دست پیدا کنید.

برای شروع، کافی است یک عکس انتخاب کرده و سپس دکمه متن را فشار دهید تا متنی را با فونت دلخواه خود روی تصویر بنویسید. اگر به جای آن می‌خواهید چندین تصویر را در یک پست لایه‌بندی کنید، می‌توانید به جای دکمه متن، روی دکمه گالری در گوشه بالای صفحه کلیک کنید.  سپس می‌توانید شکل استیکر را تغییر دهید، که می‌تواند شامل یک متن یا تصویر دیگر باشد، و آن را به مربع، دایره، قلب یا ستاره تبدیل کنید.


بیشتر بخوانید:


با قابلیت جدید اینستاگرام ریلزها و استوری‌های خود را زیباتر کنید

در مورد متنی که می‌توانید به عکس‌های خود اضافه کنید، اینستاگرام فونت‌های جدیدی اضافه کرده که می‌توانید از آن‌ها در اپلیکیشن استفاده کنید. همچنین می‌توانید این فونت‌ها را با انیمیشن‌ها و افکت‌های جدیدی که اپلیکیشن اضافه کرده است، ترکیب کنید تا ریلزها و استوری‌های خود را زیباتر کنید.

اوایل این ماه، اینستاگرام تعداد عکس‌ها و ویدیوهایی که می‌توانید در یک پست کاروسل به اشتراک بگذارید را دو برابر کرد. از 10 فایل، اکنون اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا حداکثر 20 فایل را آپلود کنید.

اضافه کردن متن به عکس و لایه یندی کردن پست‌ها برای گرید
قابلیت جدید اینستاگرام

این ویژگی‌های جدید به شما این امکان را می‌دهد که پست‌های خود را به شکلی شخصی‌تر و خلاقانه‌تر بسازید، مشابه با روشی که کاربران مای‌اسپیس در روزهای ابتدایی شبکه‌های اجتماعی، پروفایل‌های خود را سفارشی‌سازی می‌کردند.

در واقع، اینستاگرام اخیراً یک ویژگی را نیز معرفی کرده که به شما اجازه می‌دهد یک آهنگ به پروفایل خود اضافه کنید، چیزی که Myspace در روزهای اولیه رسانه‌های اجتماعی به خاطر آن معروف بود.

بیشتر بخوانید:

منبع: engadget

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر