coinex
otetmarket
propification.com

ویوو Y300 پرو هفته آینده با قابلیت‌های چشمگیر وارد بازار می‌شود [+تارخ عرضه و مشخصات کلیدی]

Jia Jingdong، رئیس ویوو امروز با انتشار پستی طولانی در ویبو اعلام کرد که ویوو Y300 پرو هفته آینده وارد بازار خواهد شد. در پست منتشر شده علاوه بر زمان عرضه مشخصات کلیدی دستگاه نیز معرفی شد.

بر اساس اعلام این منبع، ویوو Y300 پرو 5 سپتامبر در چین معرفی خواهد شد. مدیر اجرایی ویو در پست خود به سایر مشخصات کلیدی این دستگاه مانند باتری بزرگ و صفحه نمایش چهار خمیده و دلیل اهمیت آنها برای شرکت را توضیح داد.

طبق آمار بدست آمده، سری Y پرفروش‌ترین سری گوشی‌های ویوو در چین است و جیا توضیح داد که این شرکت می‌خواهد ویژگی‌های پرچمدار را به گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر خود بیاورد. وجود باتری سیلیکونی کربنی در گوشی جدید نیز به همین خاطر است.


بیشتر بخوانید:


مشخصات ویوو Y300 پرو

این باتری پیش از این در ویوو ایکس فولد 3 و 3 پرو استفاده شده و اکنون با ظرفیت بیشتر 6500 میلی آمپر ساعتی به ویوو Y300 Pro می‌آید. این اولین گوشی چینی است که در سال 2024 چنین باتری با ظرفیتی دارد. فناوری جدید باتری با چگالی بالاتر، به ویوو این امکان را می‌دهد که ظرافت را در کنار ظرفیت داشته باشد. همانطور که می‌دانید ویووY300 Pro تنها 7.69 میلی‌متر ضخامت دارد.

علاوه بر این، این شرکت شارژ سریع 80 واتی و شارژ معکوس را ارائه کرده و متعهد شده که باتری بتواند ظرفیت خود را به مدت پنج سال حفظ کند.

صفحه نمایش به عنوان چهار منحنی در تبلیغات معرفی شده. برای اولین بار ویوو چنین طراحی را انتخاب کرده و وعده یک ظاهر کاملا متقارن را به کاربران داده است. علاوه بر این، نمایشگر ویوو Y300 پرو حداکثر روشنایی 5000 نیت را ارائه داده و گواهی SGS برای فیلتر نور آبی و ضد سوسو را نیز کسب کرده است.

گوشی جدید ویوو علاوه بر مقاومت در برابر گرد و غبار، ضد آب هم هست. در این صورت احتمالا گواهی بین IP53 تا IP68 را خواهد داشت. اما منتظر رتبه IP رسمی نباشید چرا که ویوو برای تایید دستگاه خود به چینی‌ها خیلی زحمت نمی‌کشد.

جزیره دوربین در پشت شبیه به پرچمدار سری X100 است که از «طراحی خورشید 360 درجه» پیروی می‌کند. بنابراین شاهد یک دوربین دوگانه و دوربین اصلی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی خواهیم بود. یک دوربین 32 مگاپیکسلی نیز در جلو قرار می‌گیرد.

بهرحال تنها 7 روز تا عرضه رسمی باقی مانده و انتظار می‌رود تا آن زمان این شرکت اطلاعات بیشتری از ویوو Y300 پرو  با کاربران به اشتراک بگذارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ویوو Y300 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر