coinex
otetmarket
propification.com

افزایش قیمت پیکاپ G9 بهمن موتور ؛ 31 درصد افزایش قیمت!

بهمن موتور قیمت پیکاپ خود را تا 31 درصد افزایش داد. با افزایش قیمت پیکاپ G9 حالا اقبال این پیکاپ آفرودی غول‌پیکر در میزان فروش به شدت کاهش خواهد یافت.

پیکاپ G9 بهمن موتور یکی از پیکاپ‌های برتر ایران است که رقابتی تنگاتنگ با پیکاپ KMC T8 و KMC T9 دارد. این پیکاپ تا روز گذشته قیمتی برابر با 1 میلیاردو 690 میلیون تومان داشت اما حالا به شدت افزایش قیمت خورده است. مشخص نیست که چگونه خودروسازان به این راحتی قبمت محصولات خود را افزایش می‌دهند و دولت نیز در زیاده‌خواهی آنان عملکردی نشان نمی‌دهد.

با افزایش قیمت پیکاپ G9 بهمن موتور، حالا بعید است که این پیکاپ آفرودی بتواند رقابتش را با KMC T8 ادامه دهد. پُر واضح است که افزایش قیمت یک محصول، آن هم به این میزان، بر فروش آن تأثیر منفی خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: خرید و فروش خودرو در فضای مجازی امکان پذیر شد

افزایش قیمت پیکاپ G9 تا 31 درصد

قیمت مردادماه پیکاپ G9 بهمن موتور 1 میلیاردو 980 میلیون تومان بود. بهمن موتور سال گذشته 60 دستگاه از این خودرو را به نمایندگی‌های فروش تحویل داده بود و حالا قرار است 60 دستگاه دیگر به نمایندگی‌های فروش با قیمت جدید ارسال شود.

ظاهراً بهمن موتور قصد دارد تا آخر سال جاری تعداد 1000 دستگاه پیکاپ آفرودی G9 تولید کند؛ البته اگر شرایط مهیا شود.

این شرکت درخصوص شرایط تولید می‌گوید که نیازمند تخصیص ارز است و اگر این ارز به شرکت برسد، قادر است 1000 دستگاه این از خودرو آفرودی را تا پایان سال تولید کند.

بهمن موتور به تازگی مستندات خود را برای افزایش قیمت پیکاپ G9 به سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ارسال کرده است. این سازمان ظاهراً پس از مطالعه مستندات، مجوز افزایش قیمت را به بهمن موتور داده است.

افزایش قیمت پیکاپ G9 تا 31 درصد

  • قیمت قبل پیکاپ G9 : یک میلیاردو 680 میلیون تومان
  • قیمت جدید پیکاپ G9 : دو میلیاردو 590 میلیون تومان

حال با افزایش قیمت این محصول، نمایندگی‌های فروش می‌توانند برای دریافت این خودرو ثبت‌نام کنند. با این حساب G9 با قیمت بسیار بالاتری به دست مصرف‌کننده خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما خود را درمورد افزایش قیمت پیکاپ G9 بهمن موتور چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر