coinex
otetmarket
propification.com

مشکل پوسته شدن رنگ بدنه گلکسی Z Fold 6 ؛ سامسونگ شارژرهای غیر رسمی را مقصر می‌داند

سامسونگ اخیراً با مشکلاتی در مورد گوشی تاشو جدیدش مواجه شده که مربوط به پوسته شدن رنگ بدنه گلکسی Z Fold 6 می‌شود. برخی از کاربران گزارش داده‌اند که رنگ این گوشی در برخی نقاط شروع به جدا شدن کرده است.

سامسونگ در واکنش به این موضوع بیانیه‌ای منتشر کرده و اعلام کرده که علت این مشکل، استفاده از شارژرهای غیر رسمی است که ارت‌دار نیستند. این شارژرها می‌توانند به پوشش آنودایز شده گوشی آسیب برسانند و باعث جدا شدن رنگ شوند. همچنین، استفاده از دستگاه‌های ماساژ الکتریکی که با گوشی شارژ می‌شوند، می‌تواند به دلیل نشتی جریان الکتریکی به این مشکل دامن بزند.


بیشتر بخوانید:


مشکل پوسته شدن رنگ بدنه گلکسی Z Fold 6

سامسونگ به کاربران توصیه کرده است که از شارژرهای رسمی سامسونگ یا شارژرهای بی‌سیم Qi از برندهای معتبر استفاده کنند تا با مشکل پوسته شدن رنگ بدنه گلکسی Z Fold 6 روبرو نشوند. اما برخی کاربران به دلیل زبان مبهم سامسونگ در این بیانیه دچار سردرگمی شده‌اند، چرا که این مشکل تنها در گلکسی Z Fold 6 دیده شده و در مدل‌های دیگر سامسونگ گزارش نشده است.

هنوز مشخص نیست که علت دقیق این مشکل چیست، اما سامسونگ اعلام کرده که تمامی محصولاتش قبل از عرضه به بازار تحت آزمایش‌های دقیق قرار می‌گیرند. به نظر می‌رسد که استفاده از پوشش مات در این مدل خاص ممکن است یکی از عوامل بروز این مشکل باشد.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر