coinex
otetmarket
propification.com

طرح فروش اقساطی هونگچی E-QM5 شهریور 1403 [+ شرایط و قیمت]

بهمن موتور، طرح فروش اقساطی هونگچی E-QM5 شهریور 1403 را اعلام کرد. متقاضیان می‌توانند این خودرو برقی را با اقساط متنوع خریداری نمایند.

بهمن موتور، متولی واردات خودرو برقی هونگچی E-QM5 در کشور است که در اولین دوره فروش خودروهای وارداتی اقدام به عرضه این سدان جذاب کرد. اما لازم است بدانید که اقبال این خودرو وارداتی برقی در کشور روز به روز به دلیل سیاست‌های اشتباه و قیمتگذاری غلط شرکت واردکننده برای فروش کاسته شده است. این روند تا جایی پیش رفته که کمتر کسی به سراغ خودروهای وارداتی برقی بهمن موتور می‌رود.

اما به نظر می‌رسد که حالا این شرکت از اشتباهات خود درس گرفته و این بار هونگچی E-QM5 را با شرایط اقساطی به فروش گذاشته است. در ادامه مطلب با جزئیات طرح فروش اقساطی هونگچی E-QM5 شهریور 1403 همراه تکراتو باشید.


مطالب بیشتر:


طرح فروش اقساطی هونگچی E-QM5 شهریور 1403

بهمن موتور در جدیدترین بخشنامه فروش محصولات خود، شرایط فروش نقدی و اقساطی هونگچی E-QM5 را با قیمت قطعی و نهایی و همچنین به صورت محدودیت اعلام کرد. امکان ثبت نام هونگچی E-QM5 به صورت اینترنتی است و نیازی به مراجعه حضوری متقاضیان به نمایندگی‌های مجاز فروش بهمن موتور نیست.

طبق بخشنامه فروش، متقاضیان از روز شنبه، 10 شهریور 1403 رأس ساعت 10 صبح تا پایان روز چهارشنبه، 21 شهریور 1403 یا تا تکمیل ظرفیت مهلت دارند تا در این طرج شرکت کنند.

قیمت هونگچی E-QM5 در این طرح 2 میلیاردو 137 میلیون تومان اعلام شده که برای شرایط فروش نقدی باید کل مبلغ خودرو واریز شده و برای شرایط اقساطی نیاز است مبلغ علی‌الحساب پرداخت شده و مابقی بهای خودرو در اقساطی معین (12، 18 و 24 ماهه با نرخ سود 18 تا 23 درصد) پرداخت شود.

ضمناً رنگ در نظر گرفته شده در این طرح مشکی است و خودرو با موعد تحویل هفته آخر مهرماه 1403 به دست خریداران خواهد رسید.

متقاضیان جهت ثبت‌نام می‌بایست به سایت پورتال جامع ایرانی کار (سایت فروش محصولات بهمن موتور) به نشانی https://bahman.iranecar.com/bmcars/ مراجعه کنند.

طرح فروش اقساطی هونگچی E-QM5 شهریور 1403

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش هونگچی E-QM5 به عنوان اولین خودرو برقی وارداتی بهمن موتور چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر