coinex
otetmarket
propification.com

طرح فروش فوری و پیش فروش پژو 207 اتوماتیک [+ شرایط تبدیل به تارا اتوماتیک]

طرح فروش فوری و پیش فروش پژو 207 اتوماتیک ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه اعلام شد. در این طرح امکان تبدیل حواله پژو 207 به تارا اتوماتیک وجود دارد.

باوجود اینکه سامانه یکپارچه به پایان کار رسیده و خودروسازان محصولاتشان را در سایت‌های فروش خود یا به صورت حضوری به فروش می‌رسانند، اما هنوز بسیاری از خودروهایی که در 3 دوره نام‌نویسی این سامانه ثبت سفارش شدند، هنوز به دست مشتریان نرسیده است. این سامانه بنا بر اطلاعاتی که داریم تا پایان سال فعال بوده و همه خودروهای ثبت‌نامی تحویل خریداران خواهد شد.

در جدیدترین فراخوان واریز وجه محصولات عرضه شده در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی، فراخوان پژو 207 اتوماتیک صادر شده و متقاضیان می‌توانند واریز وجه خود را انجام داده و یا خودرو خود را با تارا اتوماتیک معاوضه کنند. در ادامه مطلب جزئیات طرح فروش فوری و پیش فروش پژو 207 اتوماتیک را منتشر کرده‌ایم.


بیشتر بخوانید:


طرح فروش فوری و پیش فروش پژو 207 اتوماتیک

به اطلاع نمایندگی‌های مجاز فروش می‌رساند که امکان واریز وجه یا تبدیل اختیاری پژو 207 با دنده اتومانیک ویژه متقاضیان اولویت‌بندی شده در تابستان 1403 سامانه یکپارچه خودروهای داخلی مهیا شده است.

این افراد برای واریز وجه و انتخاب خودرو جایگزین می‌توانند با سایت فروش محصولات ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ مراجعه کنند. لازم به ذکر است که مهلت وایز وجه و تبدیل خودرو فقط 7 روز است. ضمناً زمان فعالسازی بخشنامه با پیامک به متقاضیان اطلاع‌رسانی می‌شود؛ بدیهی است که مهلت 7 روزه پس از دریافت پیامک محاسبه می‌شود.

موعد تحویل خودرو در طرح فروش فوق العاده 207 بنا بربخشنامه، 90 روزه است اما موعد تحویل در طرح پیش فروش 207 بهمن اعلام شده است. جزئیات بشتر را در بخشنامه زیر بخوانید:

طرح فروش فوری و پیش فروش پژو 207 اتوماتیک

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش 207 و امکان تبدیل این خودرو با تارا اتوماتیک چیست؟ شما کدامیک از این دو خودرو را برای خرید انتخاب می‌کنید؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر