coinex
otetmarket
propification.com

نسخه ویژه گلکسی Z Fold سامسونگ با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد

سامسونگ در حال آماده‌سازی یک نسخه ویژه از گلکسی Z Fold است که نازک‌تر از گلکسی Z Fold 6 خواهد بود. همچنین این گوشی دوربین بهتری خواهد داشت.

طبق آخرین گزارش‌های سامسونگ، بنظر می‌رسد که این شرکت در حال آماده‌سازی یک نسخه ویژه از گلکسی زد فولد که نازک‌تر از گلسیZ Fold 6 است، خواهد بود. این گوشی دوربین بهتری نیز نسبت به سری قبل خود خواهد داشت، زیرا افشاگر معروف ایوان بلاس فاش کرده که گوشی تاشو جدید به یک سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.


بیشتر بخوانید:


ویژگی‌های احتمالی گلکسی Z Fold نسخه ویژه!

انتظار داریم این سنسور، همان سنسور جدید ISOCELL HP9 باشد. این سنسور به خوبی ISOCELL HP2 که در گلکسی S24 Ultra استفاده شده نیست، اما همچنان با تکنولوژی Tetra-pixel، پیکسل‌های 0.56 میکرومتری و اندازه 1/1.4 اینچ ارائه می‌شود.

متن مربوط به افشاگر معروف درباره گلکسی Z Fold
متن مربوط به افشاگر معروف درباره گلکسی Z Fold

گلکسی زد فولد جدید احتمالاً دارای یک پنل تاشو 8 اینچی، یک صفحه نمایش پوششی 6.5 اینچی و ضخامت 10.6 میلی‌متری در حالت تاشده خواهد بود.

گلکسی Z Fold نسخه ویژه با گوشی‌های Magic V3 و Mix Fold 4 رقابت خواهد کرد، اما شایعات حاکی از آن است که این رقابت تنها در کره و چین رخ خواهد داد و سامسونگ هنوز برنامه‌ای برای عرضه این گوشی تاشو در بازار جهانی ندارد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر