coinex
otetmarket
propification.com

ساعت پخش سریال افسانه خورشید و ماه [+ خلاصه داستان و زمان پخش تکرار]

سریال کره ای افسانه خورشید و ماه (해를 품은 달) از شبکه تماشا روی آنتن می‌رود. برای اطلاع از ساعت پخش سریال افسانه خورشید و ماه با ما همراه شوید.

سریال افسانه‌ خورشید و ماه با نام اصلی ماه در آغوش خورشید (해를 품은 달) محصول سال ۲۰۱۲ کره جنوبی است. این مجموعه به کارگردانی کیم دو هون و لی سونگ جونس، نویسندگی جین سو وان و تهیه‌کنندگی اوه گیونگ هون ساخته شده است.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌ های کره ای هستید، می‌توانید سریال افسانه خورشید و ماه را هر شب از شبکه تماشا دنبال کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال افسانه خورشید و ماه ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در پایین

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال افسانه خورشید و ماه از شبکه تماشا

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه آی فیلم، زمان پخش سریال افسانه خورشید و ماه هر شب ساعت 20:30 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 06:30 صبح و  12:30 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال افسانه خورشید و ماه از شبکه تماشا است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال افسانه خورشید و ماه
ساعت پخش سریال افسانه خورشید و ماه

مجموعه افسانه خورشید و ماه برنده‌ی جایزه‌ی بهترین درام و بهترین بازیگر نقش اول مرد (کیم سو هیون) در بخش تلویزیونی در چهل و هشتمین جایزه هنری پاکسانگ شد. همچنین این سریال در سال ۲۰۱۲ برنده جوایز متعددی از جمله بهترین درام سال شد.

بازیگران سریال افسانه خورشید و ماه

ساعت پخش سریال افسانه خورشید و ماه
زمان پخش تکرار سریال افسانه خورشید و ماه از شبکه تماشا
  • کیم سو هیون در نقش شاهزاده لی هون
  • یو جین گو در نقش ۱۷ سالگی شاهزاده لی هون
  • هان گا این در نقش یون وو
  • کیم یو جونگ در نقش ۱۵ سالگی یون وو
  • جونگ ایل وو در نقش شاهزاده یانگ میونگ
  • لی تائه ری در نقش جوانی شاهزاده یانگ میونگ
  • نام بورا در نقش بزرگسالی پرنسس مین هوا
  • کیم مین سئو در نقش یون بو کیونگ
  • کیم سو-هیون در نقش جوانی یون بوکیونگ
  • یون سئونگ آه در نقش بزرگسالی سئول
  • یانگ می گیونگ در نقش شین جونگ کیونگ (مادر یون وو و یئوم)
  • بائه نو ری در نقش جان شیل (دوست و خدمتکار یون وو)
  • سونگ جائه ریم در نقش محافظ لی هون
  • ایم شی وان در نقش جوانی لی جانگ ایل(برادر یون وو)

خلاصه داستان سریال افسانه خورشید و ماه

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال افسانه خورشید و ماه از شبکه تماشا سراغ قصه‌ی این مجموعه کره‌ای عاشقانه و تاریخی می‌رویم که درباره‌ی پادشاه یک سرزمین و خانواده‌اش است که برای حفظ امپراتوری تلاش می‌کنند و مضمون آن هم به احقاق حق و عدم تغییر سرنوشت ازلی انسان‌ها می‌پردازد.

زمان پخش تکرار سریال افسانه خورشید و ماه از شبکه تماشا

در خلاصه داستان سریال افسانه خورشید و ماه آمده است: «امپراتور پدر می‌خواهد برای لی هون ولیعهد خود همسر انتخاب کند. او با ۲ گزینه مصاحبه می‌کند؛ ولیعهد لی هون، عاشق دختری به نام یئون وو می‌شود که دوست خواهرش، شاهزاده است. وی از پدرش می‌خواهد که آن‌ها را به ازدواج هم در آورد. یئون وو که دختری اشراف‌زاده است همسر ولیعهد می‌شود و همه از هوش و درایت او تعجب می‌کنند.

در این میان ملکه مادر و وزیر اعظم (یون) خاندان یون که از انتخاب او برای همسری ولیعهد ناراضی هستند به بانو اعظم ناکیونگ می‌گویند که او را با سم بکشد؛ ولی ناکیونگ به دوستش قول داده بود که از او محافظت کند. او به یئون وو سم را داد ولی بعد برای پیمانی که به دوستش داده بود پاد زهری به او داد تا همه فکر کنند او مرده و او را دفن کنند ولی چند ساعت بعد خودش او را از آنجا در آورد ولی او حافظش را از دست داده بود.»

صداپیشگان سریال افسانه خورشید و ماه

زهره شکوفنده، دوبله سریال افسانه خورشید و ماه را که با سرپرستی سعید مظفری اغاز شده و پس از چند قسمت متوقف شده بود، به سرانجام رساند. شکوفنده خود گویندگی نقش آری را برعهده داشته است. وی پیش از این سریال های کره ای «جواهری در قصر»، «امپراطور دریا» و «دونگ یی» را دوبله کرده است.

در مجموعه کره‌ای عاشقانه و تاریخی افسانه خورشید و ماه، سعید شیخ زاده به جای لی هوون، رزیتا یاراحمدی به جای یئون وو و پانته آ رهنمون در نقش بوگی یونگ صحبت کرده است.

سایر گویندگان عبارتند از: امیر منوچهری (سونگ جو / امپراطور پدر)، شراره حضرتی (مادر سونگ جو)، مهین برزویی (ملکه)، همت مومی وند (وزیر یون)، فریبا رمضان پور (مادر یئون وو)، حسین عرفانی (هیونگ سان)، مجتبی فتح اللهی (یئوم)، رضا الماسی (یانگ میونگ)، آرشاک قوکاسیان (چائه وون)، صنم نکواقبال (بانو پارک / مادر یانگ)، مریم جلینی (ناک)، متانت اسماعیلی (شاهزاده مین هوآ)، مینا نخعی (سئول)، افسانه آریابقا (جان شیل)، شهروز ملک آرایی (های گاک)، کوروش فهیمی (گیل)، تورج نصر (استاد)، مهناز آبادیان (کودوئه)، فرزانه شجاعی (چو)، هادی جلیلی (نادا ئه گیل)، مجید صیادی (یون سو چان)، شهراد بانکی (هانگ گیو تائه)، زهرا سوهانی، زهرا الکایی، ابوالفضل شاه بهرامی، رهبر نوربخش و محمد یاراحمدی.

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال افسانه خورشید و ماه نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در سریال افسانه خورشید و ماه کیم سو هیون، هان گا این، جونگ ایل وو، کیم مین سئو و سونگ جائه ریم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال افسانه خورشید و ماه چند قسمت است؟

این مجموعه در 20 قسمت 45 دقیقه‌ای به کارگردانی کیم دو هون و لی سونگ جونس ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال افسانه خورشید و ماه چیست؟ آیا از تماشای سریال‌های کره‌ ای عاشقانه و تاریخی لذت می‌برید؟ نظرات خود را با بخش سینما و تلویزیون تکراتو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر