coinex
otetmarket
propification.com

شرکت هیوندای قصد دارد خودروی مفهومی الکتریکی N Vision 74 را به زودی به مرحله تولید برساند

شرکت هیوندای قصد دارد خودروی مفهومی الکتریکی N Vision 74 را که به عنوان یکی از نوآورانه‌ترین محصولات این شرکت شناخته می‌شود، به مرحله تولید برساند.

این خودرو که دو سال پیش به عنوان نماینده‌ای از دیدگاه هیوندای در زمینه عملکرد بالای الکتریکی معرفی شد، حالا به واقعیت نزدیک‌تر شده است. در جریان نشست سرمایه‌گذاران سال 2024، مدیرعامل هیوندای به طور ضمنی به این مدل و سایر مدل‌های آینده از جمله Genesis Magma اشاره کرد.


بیشتر بخوانید:


پیشینه خودروی مفهومی الکتریکی N Vision 74

هیوندای قصد دارد تا سال 2030 تعداد 21 خودروی الکتریکی را به بازار عرضه کند که در این میان مدل‌های مختلفی از خودروهای اقتصادی مانند Inster / Casper، خودروهای لوکس تحت برند Genesis و همچنین مدل‌های با عملکرد بالا نظیر N Vision 74 دیده می‌شود. این برنامه همچنین شامل عرضه Ioniq 9، یک خودروی سه ردیفه برای بازار آمریکا می‌شود.

خودروی N Vision 74 با الهام از طراحی مفهومی Pony Coupe هیوندای در سال 1974 شکل گرفته و ارتباطاتی با خودروی DMC DeLorean دارد. همچنین، این مدل تا حدودی با خودروی مجازی **N 2025 Vision Gran Turismo هیوندای که در سال 2015 معرفی شد، مرتبط است.

نسخه مفهومی N Vision 74 از یک سیستم هیبریدی سلول سوختی هیدروژنی بهره می‌برد، اما هنوز مشخص نیست که آیا نسخه تولیدی نیز از همین سیستم استفاده خواهد کرد یا تغییراتی در آن ایجاد خواهد شد.

در نهایت، هیوندای به دنبال ارائه طیف گسترده‌ای از خودروها با انواع مختلف قوای محرکه از جمله موتورهای درون‌سوز، هیبریدی، پلاگین هیبریدی، الکتریکی و سلول سوختی هیدروژنی است. هدف این شرکت، پوشش تمامی نیازهای بازار و حفظ رقابت‌پذیری در صنعت خودروسازی مدرن است.

بیشتر بخوانید:

منبع: theverge

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر